NOTD, Color del Sol Editt Cosmetics

Cred ca am atras ninsoarea cu manichiura mea. Zilele trecute mi-am pus fulgi de zapada pe unghii si de 2 zile chiar ninge!!! Nu mi-am dorit acest lucru.
 Abia asteptam sa dispara zapada de pe strada si acum se formeaza alte mormane... nu imi convine deloc.
 O colega a adus aceasta oja rosie de la Editt Cosmetics si imediat m-a atras nuanta. E rosul meu preferat.
Nu mai tine minte de unde a cumparat-o. Si nici nu are vre-un numar trecut pe ea sau vre-un nume de nuanta. Pana acum nu am vazut aceasta marca prin magazine. Sau am vazut dar nu am bagat de seama pentru ca nu o cautam atunci :))
Nu cred ca este ceva prea scump. Nici pe net nu am gasit prea multe despre marca aceasta.
Se aplica perfect din 2 straturi si culoarea rezista de la 3 la 8 zile. Depinde de muulti factori. 
Fulgisorii sunt water decals cumparati de pe ebay. 
Am acaparat aceasta oja. Nu o mai dau inapoi. Imi place prea mult! Seamana putin cu nuanta mea preferata de rosu numarul 351 de la Farmec, pe care o puteti vedea aici si aici. Mie imi e foarte greu sa aleg intre ele. Seamana prea tare :)) Dar macar Farmecul stiu de unde sa il cumpar, de Color del Sol nu am dat pana acum. Voi ati vazut marca asta prin magazine?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu