ACM Sebionex gel spumant si crema , Review

Am primit gelul spumant ACM Sebionex pentru ten si corp la o editie de #beautyswaybybeautybarometer si am asteptat ceva pana am inceput sa il folosesc pentru ca mi-am dorit sa termin gelul spumant de fata pe care il aveam deja deschis. Intre timp am vrut sa incerc ceva nou pentru acnee , de fapt ceva mai convenabil la pret pentru ca nu stateam prea bine cu finantele in acea perioada, am cautat crema antiacnee  ACM Sebionex Trio - din aceeasi gama ca si gelul; -  iar cand am vazut ca au promotie un pachet cadou crema antiacnee cu gelul spumant gratuit  m-am hotarat sa o cumpar imediat. Crema antiacnee 40 ml costa 31 lei separat, gelul spumant de 200 ml 28 lei, iar eu am cumparat pachetul format din crema si gel la pretul cremei ( adica doar 31 de lei). Asta se intampla la Farmacia Tei, celelalte farmacii au preturi mai mari. Eu am cumparat acest pachet promotional acum cateva luni, dar am intrat pe site si vad ca inca mai este valabila oferta.  
Gama de produse dermatocosmetice ACM face parte din palmaresul  Magnifique Skin. Sunt destinate persoanelor cu ten gras, acneic si mixt. 
Gelul spumant Sebionx ACM poate fi folosit atat pentru fata cat si pentru corp. Eu il aplic pe fata umeda, masez usor cu o discheta din silicon ( sau il puteti lasa simplu sa actioneze timp de 30 de secunde) dupa care clatesc cu multa apa calduta. Desi am tenul mixt, mai mult spre gras, tot simt uneori ca dupa ce folosesc acest gel ma strange pielea pentru cateva secunde, desi folosesc destule creme hidratante. Niciodata nu am trecut peste acest pas, adica aplicarea unei creme hidratante dupa spalarea pe fata. Iar tenul meu este destul de obisnuit cu produse cu acizi alfa hidrozi. Acest produs contine 4% acid glicolic. Este un gel transparent verde-albastrui fara particule abrazive prin el. 

Il folosesc zilnic, in fiecare seara, uneori si dimineata, de vreo 3-4 luni de zile. Nu am observat o imbunatatire notabila a tenului, nu micsoreaza porii, nu impiedica aparitia punctelor negre si nici nu diminueaza cantitatea de sebum, efecte pe care am citit la alte persoane ca au loc. L-am incercat de cateva ori si pe corp, dar nu mi-a prea placut, iar in plus eu prefer gelurile de corp ceva mai aromate. Acesta are un miros subtil, nu ma deranjeaza, dar nici nu imi place. Sincer as fi preferat mai bine sa fie fara miros. 

Pentru mine acest produs curata bland fata, fara sa il agreseze, cu exceptia acelor momente cand simt ca imi usuca fata ( nu e o reactie constanta, cateodata da, cateodata nu). Mai am un tub si nu stiu daca o sa il desfac sau daca il dau cadou ( pentru ca mai am alte produse pentru curatarea fetei care imi plac mai mult si unele noi pe care nu le-am mai folosit pana acum). Ramane de vazut ce o sa fac. Nu este un produs wow, nu este nici cel mai rau pe care l-am folosit, dar nu m-a prea impresionat. 

Sebionex Trio este o crema fluida creata special pentru a masca si repara imperfectiunile tenului cu probleme acneice si/sau exces de sebum.
Fix o luna de zile mi-a ajuns acest flacon de 40 ml din aceasta crema. Banuiesc ca am folosit eu prea mult, probabil pentru ca este o crema foarte fluida si mereu scoteam mai mult din tub decat trebuia. Sunt mega dezamagita de acest produs. Nu vad cum ar putea o crema sa mascheze ceva dupa cum scrie in prospect si nici nu repara. L-am folosit pe un cos inflamat si zero rezultate , spre deosebire de Bioderma Sebiul Global la care se vedea cu ochiul liber cum se micsoreaza cosul dupa cateva ore de la aplicare sau daca il aplicam pe piele unde simteam eu ca o sa imi apara un cos si cu Sebium nu mai aparea. Cu crema Acm SebionexTrio absolut niciun efect. Si ma refer aici la 2-3 cosuri aparute pe fata lunar, nu acnee grava sau permanenta. Nu are efect asupra urmelor acneice. Nici nu regleaza excesul de sebum pastrand pielea matifianta.  Ca de obicei in cazul meu la 5-6 ore de la aplicare, fata mea luceste ca un bec.  Mi se pare o crema pur hidratanta si atat, nici un efect asupra acneei sau a excesului de sebum. Daca ati folosit aceasta crema sper ca ati obtinut rezultate mai bune. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu