Blue Denim Flared Mid Romwe Skirt With Belt

Am primit aceasta fusta cu vreo luna si ceva in urma, am purtat-o de nenumarate ori pana acum, dar din diverse motive nu am apucat sa o fotografiez pana azi noapte. Pozele sunt ceva mai intunecate si neclare, moaca mea tipa de somn, dar macar am reusit sa zambesc cat de cat:
Fusta este cumparata de pe Romwe cu 35 de dolari, dar isi merita toti banutii. Vestea buna este ca in acest moment e la reducere si costa doar 15 $. Ma bate gandul sa imi comand si versiunea pe albastru inchis. Materialul este denim, un fel de blug mai subtire, super usor si confortabil. Este marime universala, iar la spate are o parte elastica care se intinde. Din estimarile mele se potriveste maxim pentru marimea 40 de la noi. Are si o curea albastra in talie, dar eu am uitat de ea pe moment. Merge asortata la orice tip de incaltaminte: tenisi, platforme, tocuri. Depinde ce look va atrage mai tare. Mie imi place mai mult variata cu tocuri, dar recunosc ca sunt comoda si am purtat-o mai mult cu platforme, cele roz din poza si mai am unele negre dragute. Varianta sport  doar in zilele cand stiu ca am mult de mers. Daca eram mai inalta o alegeam mai des, dar fusta este destul de lunga sisimt nevoia de ceva inaltime in plus cand port fuste care depasesc linia genunchiului. 
Eu sunt super incantata de aceasta fusta si deja ma gandesc cum o pot purta cu cizme sau botine. Trebuie incercat. 

Pe Romwe gasiti diverse variatiuni ale acestei fuste din blugi, forma identica, dar ceva nasturei in plus, alt tip de curea, bata mai lata sau mai subtire si bineinteles diverse culori. Spor la cumparaturi!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu