Blue Crew Neck Tassel Denim Shein Dress

Cand am ales azi dimineata din sifonier aceasta rochie Shein din blug mi-a fulgerat  rapid in creier faptul ca am primit-o de vreo luna si ceva, iar eu inca nu m-am laudat cu ea, asa ca am facut pe fuga cateva poze:
Mi se pare putin cam scurta in fata si ceva prea lunga in gat, ma cam sufoca, dar imi place maxim ca are buzunare, iar modelul asimetric cu ciucuri e destul de interesant. Ca material este denim, dar un denim ceva mai gros decat fusta cumparata de pe Romwe pe care v-am aratat-o zilele trecute aici
Eu am ales marimea M, care se potriveste pentru marimea 38-40 de la noi. Marimile disponibile sunt S, M si L. 
Ca pret eu am dat 34$, iar in acest moment costa 22 la reducere. Din pacate au ceva probleme cu transportul si nu mai livreaza la noi in tara. Sper sa rezolve cat mai repede problema aceasta. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu