Revoline Nail Polish Color Cosmetic 30

Ultima aditie la colectia mea de sticle de oja este nuanta numarul 30 Color Cosmetic de la Revoline Nail Polish:
Am cel putin 3 nuante asemanatoare, daca nu chiar identice cu aceasta culoare si stiam acest lucru inainte sa cumpar, dar daca era la reduceri cum puteam sa ratez eu ocazia sa imi iau oja noua? Bine recunosc, a fost doar 2 lei, la un magazin din metrou :))) 
Nu se aplica uniform din primul strat, ramane cumva patat, dar la a doua aplicare dispar problemele si se vede frumos. Oja este destul de groasa, dar se aplica usor. Pensula este lata, din doua miscari acopar toata unghia. Are un luciu frumos, dar din pacate la capitolul rezistenta e praf: nu rezista intacta pe unghii nici macar 24 de ore. Am incercat sa ii prelungesc durata de viata folosind baza si top coat, dar nu am avut noroc. Indiferent ce folosesc, sare de pe varfuri. La cat a costat nu am de ce ma plange. Dar macar imi place culoarea si nu pateaza unghiile. Ramane de vazut cat de des o sa o folosesc. 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu