Crema de maini Techir, Review

Vara asta nu am folosit mai deloc crema de maini pentru ca mi-a fost de ajuns crema de corp pe care o intindeam pe corp, iar la final imi frecam mainile intre ele, dar de cand s-a racorit putin afara am observat o usoara uscaciune a pielii (de pe maini) si mi-am scos rezerva de creme de maini din dotare. Am ales sa deschid crema de maini de la Techir.
Crema hidratanta de maini Techir, pe baza de emoliente vegetale si vitamine este indicata pentru tratamentul de hidratare si protejare al mainilor si pentru combaterea fragilitatii unghiilor. Este un adjuvant in tratarea mainilor deshidratate, crapate si iritate cat si pentru unghiile casante si exfoliate.
Formula exclusiva imbogatita cu apa salina din lacul TECHIRGHIOL are o actiunea protectoare sustinuta de substantele active continute: Unt de Shea, Glicerina vegetala, Amidon de orez, Vitamina E ce creeaza un film lejer cu efect de aparare al pielii de fenomenele de deshidratare si de inrosire cauzate de frig, vant, detergenti si radicalii liberi. Prezenta uleiului de Ricin si a provitaminei B5 intareste si protejeaza unghiile impotriva exfolierii, imbunatatindu-le aspectul si lasand mainile moi si catifelate.
Mie mi se pare o crema cu consistenta grasa. Daca aveti probleme cu pielea uscata si foarte uscata mi se pare ideala. Daca folositi prea multa crema nu o sa intre in veci in piele si trebuie neaparat sa stergeti excesul cu un servetel uscat. Folosita intr-o cantitate mica, foarte mica, intra repejor in piele. Dupa 2-3 utilizari pielea mainilor si-a revenit la normal, ba sunt chiar mai fine decat de obicei. Si cu toate astea am renuntat la ea cu gandul ca o voi folosi la iarna. Vreau sa folosesc ceva mai light pana atunci. Nu vreau sa imi obisnuiesc corpul prost, daca folosesc de acum ceva mai gras, la iarna ce mai fac ? :))) 

Am renuntat sa o folosesc pe maini, in schimb ma dau cu ea pe picioare ( calcai si talpa). La cat de maltrate imi sunt acum picioarele de la trecerea din sandale in balerini, un masaj cu crema de maini Techir ma calmeaza si imi immoaie bataturile. 
Nu ma omor dupa mirosul floral al acestei creme, dar e suportabil. 

Am vazut prima data aceste produse la mare, la magazinele de pe faleza din Mamaia. Ulterior am primit un set de produse la un #beautyswapbybeautybarometer, iar mai tarziu le-am vazut si prin farmacii. Pe site-ul oficial al firmei Techir, crema de maini costa 20 de lei, la mare era 22 de lei, in farmacii nu am intrebat cat costa, dar nu cred sa fie o diferenta prea mare.  


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu