Golden Rose Gel Colour Prodigy nuanta nr. 11

Nici nu mai tin minte cand am pus pe blog ultima manichiura , dar garantat au trecut luni bune. Am tot luat drojdie de bere si diverse vitamine, dar nu functioneaza tot timpul bine, cand am momente bune cand mai putin bune. Odata arata bine si dintr-odata ma trezesc cu ele exfoliate. Cand sunt frumoase, cand nu. Nu am reusit nici in aceasta vara sa am unghii lungi, dar macar am avut perioade cand m-am simtit bine cu ele. Chiar daca nu le-am fotografiat :))
Recent am descoperit gama Prodigy Gel de la Golden Rose, o oja cu uscare normala, dar care imita gelul. Prima data se aplica culoarea, iar apoi lacul transparent pentru luciu si rezistenta. Eu nu am apucat sa fotografiez lacul ( este in sticla inchisa la culoarea, neagra, dar lacul e transparent). Se poate cumpara la set: culoare si lac, sau fiecare separat. Eu am cumparat setul cu 35 de lei, oja simpla este 20 de lei.  Din cate stiu eu au 22 de nuante disponibile, numerotatate de la 1 la 22, iar 23 este lacul pentru rezistenta. Eu am nuanta numarul 11, care mi se pare un roz movuliu.
Se presupune ca rezista 7 zile intacta pe unghii, la mine a tinut doar 6 :) De fapt la mana stanga m-a tinut si 10 zile intacta, dar la dreapta dezastru dupa 5-6 zile. Probabil pentru ca este mana cu care fac treaba. Nu stiu ce sa zic. In orice caz, rezista mai bine decat altele.

Ca mod de folosire: 2 straturi de oja, dupa care am asteptat 1-2 minute sa se usuce si am dat cu top-coat. Uneori am folosit si o baza de unghii, alteori nu, dar nu am observat sa imbunateasca rezistenta ojei, tot cam la fel a tinut. Media este undeva la 6 zile (ambele maini intacte). 

Data viitoare cred ca voi cumpara nuanta numarul 8 sau 20. Voua care va place mai mult?
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu