Tocuri, platforme sau incaltaminte joasa?

Am ratat la mustata Ziua Nationala a femeilor #petoc - care a fost sarbatorita pe 14 Septembrie - din 2 motive. In primul rand pentru ca am aflat cu o saptamana intarziere de aceasta sarbatoare si apoi pentru ca miercurea trecuta nu am purtat tocuri, ci sandale cu platforma. In opinia mea si platformele ar trebui sa fie considerate "toace", dar majoritatea prietenelor mele stramba din nas cand ma vad incaltata cu platforme cand ele toate sunt #petoc. Cica le stric imaginea de femei fatale. Degeaba le explic eu ca nu conteaza cine e langa ele, doar infatisarea si atitudinea lor conteaza. Eu ma simt sexy si pe platforme. Singura concesie pe care o aloc purtatului #petoc este aceea  ca ma simt mai eleganta. Feminina, frumoasa si sexy sunt si pe platforme! 
Chiar azi ma uitam "ingrozita" la o tipa de vreo 50 de ani care era #petoc. Ingrozita pentru ca afara ploua cu galeata, iar eu sunt in cizme de cauciuc si in acelasi timp cu o invidie si gelozie maxima! Daca as avea masina si nu as fi nevoita sa merg kilometri intregi pe jos prin Bucuresti si eu as purta tocuri mai des. Ma gandesc cu placere insa ca peste cativa ani buni o sa am masina, o sa port tocuri si o sa fie altele invidioase pe mine! Mereu se intoarce roata :) Iar un alt exemplu este acela ca pe vremuri purtam tocuri pe ascuns, sa nu ma vada parintii, nu cumva sa imi stric mersul, acum ma uit cu placere la pantofii cu toc, dar intind mana pe balerini  si ma gandesc cu placere la vremea cand o sa imi permit sa port tocuri din nou. In acest moment din viata mea serviciul si distantele lungi  parcurse pe jos nu imi permit a purta tocuri. Sunt cam singurle dezavantaje pe care le vad eu in a purta tocuri. Cred ca daca cumperi pantofi #cutoc executati corect, cu un calapod bun, sunt destul de comozi si nu o sa ai probleme cu durerea de spate sau de picioare. Avantajele pantofilor cu toc sunt multe: cresc increderea in sine, lumea te priveste altfel, pari mai inalta si mai slaba. 

Imi plac pantofii cu toc, cu toc mic, inalt, subtire sau mai gros, imi plac pantofii/sandalele cu platforma, incerc uneori sa ies din limitele mele de confort si va incurajez si pe voi sa purtati tocuri... dar nu tot timpul. Ci doar cand trebuie! Nu vad de ce ne-am chinui sa mergem pe cuie cand nu e cazul. Tocurile trebuie purtate cand o cere ocazia sau pur si simplu cand va doriti.

Be happy, be confortable, wear high hills or not! It doesn't matter, you're still beautiful either way :)

“ Cu acest articol particip la concursul pentru bloggeri organizat de FashionUp.ro cu ocazia Zilei Naționale a Femeilor #PeToc. Premiul constă în 12 perechi de pantofi cu toc. În perioada 14-21 septembrie, pe www.fashionup.ro toată încălțămintea cu toc are 20% extra reducere! ”

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu