Produse terminate, 28

Vara asta nu am prea scris pe blog, am fost prea prinsa de treburile cotidiene si am cam lasat deoparte hobby-urile. Dar incet incet sper sa imi revin si sa fac mai mult ce imi place.
Am prins prostul obicei de a scrie articolul cu produse terminate la doua luni, asa ca azi e timpul pentru Iulie si August.
Lipsesc ceva produse de protectie solara pentru ca le-am aruncat direct pe plaja, nu le-am mai carat inapoi acasa.
1) Exfoliant de corp cu saruri de magneziu din gama Life-Flo de la Secom, despre care am scris mai multe aici. Imi mentin parerea, produsul in sine mi-a placut mult, ambalajul e ceva incomod, mirosul sarat nu e tocmai pe placul meu, dar senzatia de aer marin imi place. 
2) Gelul gomaj de la Sephora cu afine e preferatul meu dintre toate exfoliantele de corp pe care le-am folosit pana acum, imi place maxim, de la textura pana la parfum.
3) Crema de maini Gloves in a Bottle, despre care am scris aici, m-a tinut o vesnicie: 2 ani de zile. Desi initial am folosit-o pentru scopul pentru care a fost creata, eu m-am inteles mult mai bine cu ea ca si crema pentru picioare. Ori de cate ori am mers prea mult pe jos si am folosit aceasta crema am simtit ca imi ia oboseala cu mana. De asemenea e foarte buna si pentru bataturi. Nu ma incanta mirosul, dar e destul de utila la casa omului. 
4) Crema Petrini pentru copii, cu oxid de zinc, musetel si ulei de galbene. Se foloseste pentru iritatia de la scutece la bebelusi, dar mie mi-a fost utila pentru iritatia de la frecarea pielii intre picioare. 
5) Fluid hidratant Hydra pentru par de la Helen Seward, cu review aici  Mi-a placut super mult, improspateaza parul, il catifeleaza si il netezeste.  
6) 123 Perfect CC Cream de la Bourjois, mi-a placut atat de mult incat mi-am cumparat unul de rezerva cand eu inca nu terminasem primul tub :)) Are o acoperire usoara spre mdediu, dar imi place ca uniformizeaza aspectul tenului si reflecta frumos lumina pe pometi. 
7) Hydrabio gel crema de la Bioderma, cu review aici
8) Crema antiacnee ACM Sebionex Trio, cu review aici
9) Clinique Clarifying lotion 2 lotiune de curatare a fetei pentru femei. Este de fapt o lotiune tonica din ce imi dau eu seama. Are atat de mult alcool in ea incat simt ca imi ardea fata de fiecare data cand o foloseam. Se simte mirosul de alcool de cum deschizi sticla. Este destinata persoanelor cu ten uscat si mixt, dar mie nu mi se potriveste deloc. Am sperat sa tot dispara senzatia de arsura, dar nu s-a intamplat asta timp de 2-3 saptamani cat am folosit aceasta mostra. Bine macar ca nu am avut alte reactii adverse de la ea si nici nu  m-am inrosit. 
10) Apa de gura Colgate Max White: in comparatie cu Listerine aceasta mi se pare apa de ploaie si nu ma refer la efecte, ci la senzatia pe care ti-o lasa in gura: Listerine arde, Colgate e apa chioara! 
11) Sapun Teo Lucious Vanilla, miroase destul de placut, dar nu imi place consistenta sapunului, e prea apoasa si nici culoarea galbuie. Nu stiu daca il voi recumpara.
12) Dizolvant pentru oja Oversa
13) Dove invisible Dry: folosit si recumparat de atatea ori incat nu mai am ceva nou a spune despre el. 
14) Pudra pentru volum Taft: nu am terminat acest produs, nu ofera cine stie ce volum si incarca parul. Nu mi se pare util pentru mine si de fiecare data dupa ce il foloseam trebuia sa imi spal seara parul. 
15) Hyabak lacrimi artificiale, doar pentru cine poarta lentile de contact sau au probleme cu uscaciunea ochilor. 
16) Diverse mostre Vichy: Idealia Life Serum, Idealia gel crema, fond de ten. Cu cremele ma inteleg destul de bine, doar ca uneori ma deranjeaza parfumul, mi se pare prea puternic. Cateodata imi place mirosul dulceag, cateodata nu. Fondul de ten l-am nimerit ca nuanta, dar nu ma prea incanta ( se transfera usor, se intinde greoi, rezista 4-5 ore dupa care trebuie retusuri).
17) Mostre Clarins gel crema hidratant : lasa tenul lipicios, nu imi place mirosul si il simt greoi pe fata. Nu ne potrivim!
18) Doua aplicatoare cu buretel dintr-o paleta Sleek: folosite la misto, ca sa nu le arunc nefolosite. Am testat ceva culori cu ele :)))
19) Pastile de gel de dus Sephora. Despre preferintele mele cu gelurile marca prorpie Sephora am scris aici
20) Lentile de contact TopVue Air Monthly, despre care am scris aici si suportul pentru lentile. 

Ma chinui de 3 zile sa scriu aceasta poveste ( lipsa de timp) si ma ingrozesc cand ma gandesc ca am deja o punga plina cu alte produse terminate care isi asteapta randul la microfon! 

Ati folosit ceva din produsele despre care am scris eu? Cum v-ati inteles cu ele? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu