Camera video auto HD DVR de la Tellur

Am mai bifat o campanie de testare gratuita Buzzstore. De aceasta data am primit accesorii si gadget-uri de la Tellur: o camera auto, un suport pentru tableta, un modulator fm si un selfie stick. Produse inovatoare pentru mine in sensul ca nu le-am mai incercat anterior de la nici o alta firma.
Din cele 4 produse, cel care mi-a starnit cel mai mult interesul, initial, a fost selfie stickul, ca mai apoi sa ma razgandesc si sa aleg camera auto. Prima data nu i-am vazut rostul, nu am inteles la ce ma poate ajuta o "amarata" de camera montata pe parbriz in timp ce merg cu masina. 

Recunosc ca si acum am uneori  indoieli  la utilitatea practica a acesteia: e ca si cum as invita sa se intample un dezastru, sa filmez greseala altuia in timp ce intra in mine, sau cel putin asa mi se pare mie. Camera se monteaza pe bord sau pe parbriz, deci asta inseamna ca poti filma numarul masinii din fata ta si cam atat. Sau daca ai o masina mai mica, daca ai noroc si iti ajunge firul poti monta camera pe geamul din spate si filmezi masinile din spate, iar in caz ca intra cineva in tine si fuge, ii poti lua numarul cu usurinta. Dar in rest nu poti face nimic cu ea. Nu o poti lasa aprinsa tot timpul, sa vezi ce se intampla cu masina in parcare, nu poti vedea daca cineva iti zgarie din lateral masina sau daca cineva depaseste neregulamentar.
 Totusi ma bucur sa vizionez privelistile filmate in timp ce merg cu masina in afara orasului, Iar cand sunt pasager in dreapta soferului si vad ceva frumos pe drum si nu am telefonul la indemana imi place ca pot face rapid poze cu ea. Nu de multe ori am pierdut ocazia sa fotografiez ceva interesant pentru ca am avut telefonul in geanta.
Camera se alimenteaza din portul de aprindere al brichetei auto. Se foloseste foarte usor, are optiune de setare a orei si datei pe filmare si de filmare cu sunet sau fara sunet. Filmeaza clar in timpul zilei, dar nu se comporta prea bine in amurg sau pe intuneric, desi are 6 leduri pe timp de noapte. Datele se salveaza pe un card extern, card de memorie care nu se gaseste in pachetul de la Tellur, trebuie sa il achizitionati separat si se pot descarca pe calculator cu ajutorul cablului de date, inclus in pachet. Am incercat de cateva ori sa descarc datele de pe card in timp ce acesta era in camera auto dar nu am reusit. Nici pana acum nu stiu daca este posibila aceasta operatiune sau daca trebuie un programel instalat. Cert este ca eu am luat cardul din camera auto si l-am pus in aparatul meu de fotografiat si abia in acest fel am putut descarcat datele de pe el. 

Specificații tehnice:
 Display TFT LCD 2,5 inch.
 Memorie SD/MMC (max 32 GB).
 Interfață: USB 20.
 AV out.
4x digital zoom.
6 LED-uri pentru night vision.
Video format MJPEG (Axi) 1280*720 HD.
Built in Microphone 8 speaker.

In concluzie, camera video auto iti ofera o anumita siguranta in trafic, dar ca principal scop eu ii vad rostul in captarea memoriilor din calatoriile cu masina. 

PS: Daca sunteti curiosi, puteti vedea mai jos o scurta filmare cu aceasta camera video:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu