White Long Sleeve With Lace Romwe Dress

Nu stiu la ce ma gandeam cand mi-am comandat aceasta rochie din dantela alba de pe Romwe, dar cred ca eram dusa rau cu pluta :)) In loc sa aleg marimea M, am luat L, iar dupa ce am primit rochia am realizat ca puteam sa iau S lejer. 
Modelul imi place la nebunie, dar ca sa arate cat de cat normal pe mine, am prins-o la spate cu cateva ace de siguranta si am legat o curea in talie, ca altfel statea ca pe gard. 
E prea complicata faza cu returul in strainate, nu atat ca procedura, ci ca timp. 2-3 saptamani pana ajunge rochia mea inapoi la ei, inca o zi-doua pana mi-ar pregati comanda cu masura buna, iar apoi inca 2-3 saptamani pana sa ajunga la mine. Mai bine ma las pagubasa. Cred ca e usor de stramtat pe laterale ,o  sa merg la o croitorie sa intreb.
Materialul e placut la atingere, dar din pacate pentru mine trebuie calcat! Se inchide pe lateral cu fermoar ascuns si pe spate cu nasturei. Nu am putut sa fac poza cu spatele pentru ca era prinsa intr-un anume fel de nefel cu acele de siguranta :)))) Dar puteti vedea toate detaliile rochiei aici. Ca sa va dati seama cat de mare este de fapt aceasta rochie va spun ca o imbracam cu fermoarul tras si cu nasturii inchisi pana sus.
Este usor transparenta, probabil o voi purta cu ceva pe dedesubt; am o dublura de la alta rochie pe care o trag pe mine ca pe un maieu mai lung. Nu e absolut nevoie, dar ma simt eu mai bine daca stiu ca nu se vede nimic, nimic. 

Daca va place aceasta rochie o gasiti acum la reducere pe Romwe, de la 65 la 30 de dolari. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu