Dresslink Winter Wishlist

An de an, in luna Ianuarie apar reducerile, iar eu vanez ofertele mai ceva decat de Black Friday, asa ca am compilat o mica listuta cu hainute care imi plac de pe dresslink.com , dintre care doua au o reducere semnificativa. 
sursa: aici
Franjurii nu sunt pe stilul meu, dar imi place detaliul dantelat de la gat atat de mult incat trec cu vederea ca nu am mai purtat franjuri de cand eram mica, mica. Are o reducere de 70% si in urmatoarele 52 de zile o puteti cumpara la un pret de 5,8 dolari, sau aproximativ 28 de lei
sursa: aici
Nu sunt obisnuita sa port cardigane pe sub geaca de iarna, le port de obicei primavara cu tricou, dar am vazut obiceiul asta la prea multe fete si vreau si eu uneori sa fiu umbracata mai lejer la munca. Sa il port cu nasturii desfacuti sau sa pot da cardiganul jos imediat sa raman intr-o bluza subtire fara sa imi fie frig pe drum. Are o reducere de doar 40%, dar la 4 dolari, sau maxim 20 de lei, e un chilipir. 
sursa: aici
Am o gramada de bluzite de acest gen: subtirele su nasturi pe mijloc, dar niciodata nu ma satur de ele. Sunt super usor de asortat si foarte versatile: pot fi purtate si cu blugi si cu fuste. Acesta nu are reducere si la prima vedere 16 dolari mi se pare cam mult pentru acest model, dar imi place si asta e! Am vazut ceva modele asemanatoare la mai toate magazinele de prin mall, dar acesta ma atrage mai mult. 
sursa: aici
Am ales aceasta bluza in speranta ca o sa fie destul de lunga pentru a fi purtata ca o rochita. Este putin evazata, dungile din fata par ca se ingusteaza de jos in sus si evidentieaza talia, iar in partea de sus are un guler detasabil, care poate fi purtat si la alte tinute. Nici acest model nu are reducere, dar merita 8 dolari cred eu. 

Daca vreti mai multe detalii sau sa vedeti cum arata aceste articole pe alte culori, intrati pe linkurile de sub fiecare poza. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu