Planuri pentru 2016


La Multi Ani, 2016!

Dupa multi ani de zile in care am respectat anumite superstitii de Revelion, anul acesta am scapat de ele: nu am mai purtat lenjerie rosie, nu am mancat peste, dar am mancat pui, nu am avut bani in buzunar, nu mi-am pus o dorinta cand am baut sampanie si pentru al doilea an la rand nu am nici o rezolutie, nici un plan maret, niimic concret, doar generalitati: sa ma bucur de clipa "aici, acum", sa zâmbesc cu tot sufletul, sa iert orice, sa ascult ca sa inteleg ( nu ca sa dau o replica ), sa accept diferentele, sa caut frumosul in orice, sa pretuiesc natura, sa observ fara sa judec, sa nu forțez lucrurile, sa caut mereu sa fiu mai buna ( decat mine "ieri", nu mai buna decat altii ), sa iubesc, sa... sa... 
O sa aplic in continuare experimentul inceput anul trecut aici, doar ca nu m-am hotarat inca daca imi decorez alt borcanel sau daca o sa cumpar o agenda, un carnetel. Vreau sa pastrez aceste amintiri si nu stiu inca ce da mai bine: o polita cu borcane cu amintiri sau un raft cu niste mini carticele.
La multi Ani inca o data si Un An Nou mai bun si mai fericit! 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu