Produse terminate, 23

Azi vreau sa va arat produsele consumate de mine in ultima luna a anului 2015, chiar daca am intarziat putin cu termenul de predare al acestei "lucrari".
Pozele sunt realizate inainte sa plec in vacanta de Craciun, iar daca stateam acasa in ultima saptamana a anului sigur apareau mai multe produse in lista :)
1) Sapun L'Angellica Officinalis cu aloe vera si vanilie: sapun tip crema apoasa, a devenit rapid unul din preferatele mele datorita mirosului. Am incercat si varianta cu grau de la aceasta marca, dar nu mi-a placut deloc aroma, in rest caracteristicile tehnice sunt identice.
2) Sapun Detol cu musetel: nu mi-a lasat o impresie adanca in minte, seamana cu sapunul anterior la consistenta, dar mirosul e neutru, nici placut, nici enervant. 
3) Apa micelara SensiBio H2O de la Bioderma, review aici.
4) Sapun natural pentru tenul acneic, cumparat din Grecia de la un magazin de pe plaja... amintiri placute! Dupa cum se vede nu l-am prea folosit pentru ca dupa ce ma spalam cu el pe fata simteam cum ma strange pielea si am renuntat destul de repede la el, dar l-am tot tinut in baie pentru ca nu ma incurca unde era pus pe etajera si mai spalam sosetele uneori cu el :)))) dar il am mai bine de un an de zile si nu are sens sa il tin pentru ca oricum nu il folosesc pentru fata. 
5) Nivea Refreshing Cleansing Wipes, aqua effect: nu stiu ce efect de apa ar trebui sa aibe, dar au fost uscate de la primul servetel din pachet, de la mijlocul pachetului a trebuit sa le umezesc inainte de ale folosi. Nu mi-au placut deloc. Nu sterg bine nici macar machiajul fetei, de ochi nici nu se pune problema. Poate daca ar fi fost mai bine impregnate in solutie demachianta ar fi ceva de capul lor. Mi se par cam aspre pentru tenul meu, sau poate le-am folosit eu intr-o perioada mai sensibila a pielii mele, dar nu le recomand nici macar pe post de servetele umede. Mirosul este tipic produselor Nivea. Nu este un produs pe care l-as recumpara, doar in cazuri de urgenta maxima si doar daca nu as avea altceva de ales.  Si nu este primul pachet de servetele demachiante de la Nivea pe care la gasesc deja uscate in ambalaj, asa ca nu este un caz izolat. Probabil asa sunt confectionate. 
6) Ulei de dus cu extract de migdale L'Occitane: primul ulei de dus incercat de mine caruia i-am promis un review de ceva vreme, dar din lene si lipsa de timp am tot amanat momentul, asa ca mai bine va spun acum mai multe despre el. Acest ulei devine o spuma super fina in contact cu pielea umezita care imi da instant o senzatie de bine. Nu stiu daca e de la miros sau de la felul in care imi lasa pielea, dar nu am mai intalnit aceasta senzatie de la nici un alt gel de dus. Imi place sa folosesc acest ulei direct pe piele si se consuma destul de mult produs, sau cel putin eu folosesc mult produs. Folosit pe buretele de baie sau pe buretele tip floare se consuma mult mai putin produs, dar nu am acelasi feeling ca si cand e folosit direct pe piele. Imi simt pielea atat de hidratata incat uneori nici nu mai folosesc crema sau unt de corp dupa ce folosesc acest ulei de dus, iar efectul se simte o zi intreaga. Este un produs scumpicel, dar merita macar incercat. Am avut doar 2 probleme cu el, una din vina mea, una din vina producatorului. Am scapat accidental ulei in cada fara sa imi dau seama, am calcat pe el, am alunecat si am picat in gol. Noroc ca am avut de ce ma sprijini, altfel ma loveam rau de tot. Deci mare grija cand folositi ulei de dus, orice ulei de dus. A fost vina mea, deci nu scade din calitatea produsului. Dar ce m-a deranjat a fost capacul sticlei, este mic si destul de greu de deschis. Eu am reusit sa il deschid doar folosindu-ma de unghii si la cat de fragile am eu unghiile nu mi-a prea convenit acest lucru. Ar trebui inventat cumva un sistem mai bun de deschidere, sa aibe o adancitura mai mare sub capac, cum au de exemplu mai toate gelurile de dus. Sau in cel mai bun caz sa faca sticle cu pompita de dozare. Daca o sa recumpar acest produs, voi transfera in mod clar continutul intr-o sticla cu pompita. O sticluta de 50 de ml cum am avut eu costa 35 de lei. Varianta de 250 ml costa 78 de lei, iar cea de 500 ml este 128 de lei.Nu stiu cum arata acestea din urma, dar din ce am vazut pe site sunt in sticla cu capac normal, deci banuiesc ca se poate cumpara pompita de dozare pentru ele. 
7) Crema pentru corp cu aloe vera si colagen Xhekpon de la Vectem: o crema laptoasa, hidratanta, care se intinde usor pe piele, se absoarbe repede si se simte imediat o senzatie de piele catifelata. Vreau sa cumpar acest produs full size chiar daca nu mi-a placut mirosul atat de mult, in sensul ca nu e ceva wow sau vreo aroma care sa imi placa mult de tot, dar nici nu e ceva urat. Mai mult neutru este pentru mine.
8) Betisoare cu cap de bumbac Septona pentru retusul machiajului. Cumparate pentru ca au fost la oferta si au partea de bumbac cat de cat maricica, fata de alte specimene care sunt mai degraba bete goale si pentru ca marca mea preferata nu se gasea pe raft ina cel moment.
9) Aparat de ras de unica folosinta de la Bic Pure 3, varianta roz: cred ca este special pentru femei, nu am citit eticheta, dar banuiesc ca un barbat nu ar cumpara bic-uri roz :))) De obicei prefer varianta  verde cu aloe vera, dar acestea erau la promotie.  
10) Mostre sampon impotriva caderii parului Cystiphane: le-am folosit prea putin timp pentru a imi da seama daca ajuta la imbunatatirea acestei probleme si oricum mi-am dat seama ca l-am folosit in mod gresit dupa ce le-am terminat si am citit prospectul de pe net: eu l-am folosit ca pe un sampon normal, dar de fapt ar fi trebuit lasat in par sa actioneze timp de 3-5 minute, iar apoi clatit. Eu am samponat parul si am clatit imediat. Nu mi-a placut acest sampon pentru ca la 2 zile am fost nevoita sa imi spala parul din nou, prin comparatie cu altele in care pot sta 4-5 zile fara griji. In prima dimineata dupa spalare parul are un super volum, dar a doua zi ma trezeam cu el pleostit, lins, oribil, dar nu gras, pur si simplu fara volum. Ceva de genul ca si cum mi-as fi indreptat parul. Si acest fenomen s-a repetat de fiecare data cand am folosit acest sampon. Prima data m-am bucurat cand am vazut ce volum ofera parului, dar nu rezista deloc. Si mie una nu imi place sa imi spal parul din 2 in 2 zile. In schimb daca voua va place, atunci il recomand cu drag. Parul arata super de la el, dar doar o zi! Sau cel putin asa a fost in cazul meu. Nu am mai avut aceasta problema cu nici un alt sampon. 
11) Sampon pentru par fragil si scalp sensibil cu Argan Plus si Jojoba de la Farmec:  miroase super bine, dar din pacate imi incurca parul si mi se ingrasa parul repede de la el. Nu ma tenteaza varianta full size. 
Dupa ce am terminat aceste 2 sampoane am renuntat pentru o vreme la a mai testa produse pentru par si am revenit la rutina mea pentru ingrijirea podoabei capilare si anume clasicul meu sampon Johnson's Baby. Ma cam speriasem dupa ce am folosit Cystiphane, dar de la prima spalare cu Johnson's parul meu si-a revenit: volum acceptabil zilnic si par curat timp de 3-4 zile. 
12) Corector pentru cearcane Absolute de la Oriflame: mult prea lichid si are o acoperire slaba spre super slaba. L-am folosit mai mult in joaca cand testam diverse tehnici de face contouring pe post de fond de ten deschis.  Nu am terminat acest produs si am vazut din intamplare ca a expirat asa ca ne luam ramas bun. 
13) Creion kohl pentru ochi Super Liner Silkissime de la L'Oreal Paris: nu este pe placul meu pentru ca dupa ce s-a tocit varful am avut probleme cu ascutirea acestuia, desi am folosit o ascutitoare cosmetica, nu una pentru creioane colorate, tot i s-a rupt varful si oricat as ascuti, se rupe imediat si nu il pot folosi. 
E ca si cum ar fi uscat pe inauntru. 
14) Creion kohl Noir de la Lancome este de departe favoritul meu si asta se vede la cat de mult am tras de el. Este un creion cremos, negru intens, cu varf subtire si chiar daca se strange in coltul intern al ochiului, se strange mai putin decat altele.  
Si acum imi pare rau de el, iar daca as mai fi putut sa il ascut in continuare l-as fi folosit cu placere.
15) Lentila de contact Baush & Lomb si solutie pentru umezirea ochilor Lubristil.
16) Oja rosie 60 Sec Astor Wet Look: uscare super rapida, nuanta placuta, dar s-a ingrosat si s-a uscat destul de repede in sticla incat nu mai poate fi folosita.  
17) Gabrini Multivitamin, un negru intens, lucios, dar care nu rezista pe unghii mai mult de 1-2 zile. 
18) Gabrini Multivitamin Summer Edition, am uitat sa notez codul, dar seamana la nuanta foarte bine cu Gabrini 3D numarul 16, pe care o puteti vedea cum arata pe unghii aici. Mi-a placut nuanta, dar nu ma vad recuparand-o pentru ca desi am aplicat 3 straturi de oja tot se mai vedea albul unghiei. Adica nu e o culoare cu acoperire totala si nu imi place sa se vada unghia pe sub oja. 
19) Tablete cu drojdie de bere de la Casa Herba: inca nu am observat o imbunatatire vizibila a unghiilor, tot mi se exfolieaza unghiile si nu reusesc sa le cresc, dar nu ma las. O sa urmez in continuare tratamentul. 

Acestea au fost produsele terminate de mine in luna Decembrie. Multe, putine, spuneti-mi voi! Daca ati folosit si voi vreunul din aceste produse si aveti o idee diferita despre ele, astept cu drag comentariile voastre. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu