Beauty Swap By Beauty Barometer

Ultimul eveniment oficial la care am participat in "cariera" mea de blogger ( si al treilea pe total ) a fost cel de lunea trecuta, pe 12 Ianuarie: #BeautySwapByBeautyBarometer
eveniment organizat de Ana Maria, unde am avut sansa sa revad fete dragi, sa cunosc fete pe care le citesc, altele despre care nu aveam habar si nu in ultimul rand sa "scap" de produse cosmetice pe care nu le folosesc sau pur si simplu nu imi plac si sa le inlocuiesc cu altceva. 


Eu am reusit sa scap destul de repede din zona "schimburilor de cosmetice": dupa ce am ramas fara produse de schimb, m-am retras pentru ca sigur as fi vazut ceva ce imi doresc si nu as fi avut ce sa dau la schimb, asa ca restul timpului l-am petrecut pe scaunul de machiaj al Danei, care mi-a oferit informatii pretioase si personalizate pentru un machiaj reusit. Multumesc, Dana!
Am avut si cativa invitati speciali: Adina Halas care ne-a vorbit despre prepararea cremelor home-made, Simona de la CosmeticPlants, Mihaela de la Vectem, Gina de la scoala de machiaj Academia Startline, Gabriela si Pavlina de la Pick N Dazzle. 
Au fost organizate cateva tombole cu premii speciale, iar la sfarsit fiecare fata a plecat acasa cu un goodie bag, gratie sponsorilor: Cosmetic Plant, Farmec - Gerovital, Oriflame, Max Factor, Pick N Dazzle, Vectem si Magnifique Skin. Multumim pentru sprijin si incurajare!
In afara de deodorantul de la Gerovital si cutiuta de balsam de la Oriflame, toate produselor sunt o noutate pentru mine. Abia astept sa le folosesc si sa vad cum sunt :) 

Multumesc, Ani, pentru invitatie. Acest eveniment a reusit sa imi scuture tristetea de sfarsit de vacanta/sarbatori si a dat tonul distractiei ( pentru mine cel putin). Abia astept urmatorul bairam sa ne facem de cap!


 Pozele au fost realizate de Iulian Sima.


 

3 comentarii:

  1. V-ati distrat ;) si ati facut un lucru foarte util sa va schimbati intre voi produsele.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Placerea a fost a mea, draga Maria Mirabela

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos, as vrea si eu..ar trebuie sa-mi pun pofta-n cui ;)) :*

    RăspundețiȘtergere