Zoya PixieDust Cosmo ZP717

Azi am pe unghii o oja argintie, texturata, cu sclipici si particule holografice, de la Zoya din gama PixieDust, nuanta Cosmo ZP717:
Zoya PixieDust Cosmo ZP717 are nevoie de o aplicare in 2 straturi.
Primul strat se vede asa:
Al doilea:
Nu imi place sa folosesc baza la aceasta oja. Pentru aceste poze nu am aplicat top coat. Uneori imi place efectul nisipos al ojei si cand nu vreau sa il simt folosesc un top coat, iar unghiile devin lucioase si netede.
 In poza de mai jos, am folosit top coat peste oja. Dupa cum se observa  culoarea nu se schimba, diferenta este doar la atingere. Oja mov este de la Farmec, nuanta 2841.
Rezista 5-6 zile pe unghii. Pretul unei sticlute este 48 de lei ( eu am dat 43 pentru ca am avut o reducere ).
Cu aceasta ocazie, v-am aratat si cateva din ornamentele mele preferate de Craciun din acest an, de fapt anul trecut :)))

Ce culoare preferati dintre PixieDust Cosmo ZP717 si sora ei, PixieDust Lux ZP719? Eu nu pot alege. Imi plac ambele la fel de mult.





4 comentarii:

  1. arata f .bine pe unghiutele tale ambele oje insa cea mov este mai deosebita

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabriela Catalina10 ianuarie 2015 la 02:41

    superba oja! superbe unghiutele tale...
    vreau si eu oja asaaaaaaa :)) <3

    RăspundețiȘtergere
  3. arata super pe unghiute

    RăspundețiȘtergere
  4. faine unghiute :) eu am avut de sarbatori unghiile rosu cu argintiu :) dar super si combinatia albastru cu argintiu :)

    RăspundețiȘtergere