Zoya PixieDust Lux ZP719 , review

De Revelion am avut pe unghii oja pe care am folosit-o cel mai mult in acest an: Zoya PixieDust Lux ZP719.
Este prima mea oja holografica. Nu stiu exact definitia unei oje holografice, stiu doar ca are ceva a face cu refractia si reflexia luminii pe unghii. Mai pe romaneste se schimba culoarea in functie de cum pica soarele pe unghie, iar la unele chiar se vede un efect de curcubeu pe unghii. 
Zoya PixieDust Lux ZP719 este o oja roz  cu particule hexagonale care isi schimba culoarea in functie de lumina, de la argintiu pana la verde-albastrui. Se vede putin asta si in poza ( sper ).
O sticluta de oja costa 48 de lei, dar eu am cumparat 3 culori si am avut o mica reducere: am dat 43 de lei pe fiecare sticluta. 
Mi se pare o oja cam scumpa pentru o rezistenta de 5-6 zile, dar macar are o cantitate mai mare decat Flormar, Golden Rose sau Avon. Are 15 ml fata de 11 ml ( am comparat cateva sticlute de oja pe care le am eu in casa, posibil ca si aceste firme sa aibe sticlute mai mari de oja ).

Imi place culoarea, asa ca nu imi pare rau ca am dat banii pe ea. Moftul e moft si gata.
Oja este aplicata in 2 straturi, fara baza. Se obtine acest efect de oja roz cu sclipici si dintr-un singur strat, dar imi place mai mult cum se vede din 2 aplicari. Am incercat de cateva ori sa aplic o baza de unghii, dar ingreuneaza aplicarea si nici nu imi place cum se vede. Am observat ca este mai usor daca primul strat se aplica tapotat pe unghie ( nu intins ca o oja clasica ).
De aceasta data nu am folosit nici top coat. Imi place si cu top coat si fara. Diferenta este la atingere. Daca atingeti unghia fara top coat  se simte ca o oja texturata, nisipoasa. Daca aplicati top coat, atunci acest efect nisipos dispare si unghia este fina la atingere.
Poza de mai sus e la 4 zile dupa aplicare. Mi-a sarit putin oja de pe aratator, dar e de inteles avand in vedere ca m-am lovit putin cand caram lemne ( acum sunt la tara si avem centrala pe lemne ). 
Pe inelar am dat un strat de oja rosie Farmec 351 si un strat de Zoya ZP719. Cred ca se vede destul de bine cat de opac este efectul ei, aproape a acoperit oja rosie. Daca mai foloseam un strat nu cred ca se mai vedea  rosul deloc. 

Se indeparteaza destul de greu aceasta oja, dar daca folosesc aceasta metoda, in cateva minute am scapat de ea. 

Mie imi place foarte mult aceasta culoare si o folosesc oricand, indiferent de anotimp. Imi da o stare de bine. 

Zoya are culori foarte frumoase, pacat ca nu sunt mai accesibile la pret. Eu mai am 2 culori, pe care le puteti vedea aici.  Voi aveti vreo oja de la Zoya? 





5 comentarii:

  1. E foarte frumoasă oja, doar că nu e holografică. :D E texturată/nisipoasă cu sclipici în conținut.
    Ojele holografice arată ca cea Born Pretty de aici: www.ella-beautycorner.com/2014/11/notd-negative-space.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa scrie in poza oficiala de promovare a colectiei: http://workplaypolish.com/wp-content/uploads/2014/01/Zoya_Nail_Polish_Monet_Launch_2014_image5.jpg cred ca mai corect este oja cu particule holografice. Cand am vazut poza asta am si dat comanda :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, mai de grabă ojă cu particule holografice, i s-ar potrivi mai bine. :D
    Haha, știu cum e. :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu am nicio oja Zoya, aceasta e superba, arata tare bine pe unghii. Dar sa fiu sincera, nu as da atatia bani pe o oja :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici eu nu aveam in plan sa dau atatia bani pe o oja, dar nu am rezistat. De atunci le-am urmarit colectiile, dar m-am abtinut! Probabil ca daca nu primeam prima de Paste de la birou, nu dadeam banii pe ea :))) Ce inseamna o poza de publicitate reusita :D

    RăspundețiȘtergere