Review ProteSud crema antiperspiranta, Vectem

Pana acum cateva luni nu stiam ca exista produse antiperspirante tip crema. Stiam doar produsele clasice, gen roll-on, deodorantul solid ( stick ), deodorantul spray, deodorantul pudra si cele tip cristal ( piatra de alaun ). Daca nu primeam spre testare acest produs de la Vectem nu cred ca l-as fi cumparat din simplul motiv ca este crema. Pe langa crema de fata, de ochi, crema antiacneica, crema de corp, crema anticelulitica, crema antivergeturi si crema de maini, sincer nu mai am chef si pofta sa mai adaug inca o crema in meniu. Dar daca tot am pus mana pe ea, am zis sa o incerc si sa vad cum este.
Protesud crema este o crema antiperspiranta ce regleaza sudoratia, previne afectiunile cauzate de transpiratie si are actiune odorizanta.

Eu am avut la dispozitie 2 tuburi tip mostra, de 10 ml fiecare. Crema se vinde intr-un tub asemanator, dar mai mare, de 40 ml, la un pret de 12-13 lei. O puteti gasi in farmacii sau online

Se recomanda folosirea cremei dupa dus, cand pielea este inca umeda pentru a patrunde mai usor in piele. Pe pielea uscata , aplicarea ei mi s-a parut un adevarat chin in sensul ca se intinde greu pe piele si se absoarbe rapid in piele, motiv pentru am folosit o cantitate destul de mare de crema. Pentru ca intra asa de repede in piele, nu am avut probleme cu patatul hainelor: m-am imbracat imediat si nu a lasat deloc urme. Crema are un miros vag, care dispare repede dupa aplicare. Pielea ramana uscata timp de 6-8 ore. 

Se recomanda pentru zonele axilare, abdominale si inghinale, cat si pentru cele de la nivelul mainilor, picioarelor.

Eu am incercat aceasta crema in zona axilelor, pe abdomen, pe spate, pe gat si pe ceafa ( pentru ca sufar de hiperhidroza, adica transpiratie excesiva in anumite zone si acestea sunt zonele mele cu probleme).  Ma bucur sa "raportez" ca nu am mai avut probleme cu transpiratia la axile, pe abdomen si in zona gatului. Din pacate pe spate si pe ceafa nu a avut efect. Am fost tentata sa o folosesc si pe fata, dar nu am riscat. ProteSud este o crema anti-alergenica, care nu obtureaza porii pielii si nu produce furuncule axilare,  dar nu am avut curaj. 

 Pe prospect scrie ca se foloseste crema in cantitati mici, dar eu am terminat un tub de 10 ml in 4 zile pentru zona axilelor si un tub in 2 zile pe zonele mele cu probleme ( descrise mai sus ). Poate mi se pare mie mult pentru ca e prima data cand folosesc acest tip de produs sau poate chiar am folosit prea multa crema. Nu stiu nici eu. 

Imi place acest produs, dar l-as cumpara sa il folosesc doar pe abdomen. Mi-ar fi placut mai mult daca ar fi avut efect si pe spate. Pentru axile mi se pare mult mai usor si rapid sa folosesc un deodorant tip roll-on. Sunt prea comoda, stiu.  

Voi ati folosit produse antiperspirante tip crema? Ce parere aveti despre ele? 



1 comentarii:

  1. Nu am folosit, nici macar nu am stiut ca exista. Nu am citit nicaieri despre acest tip de antiperspirant. Foarte interesant, as folosi-o si eu.

    RăspundețiȘtergere