Rutina de ingrijire a tenului trebuie sa respecte cativa pasi simpli: 
  • curatare
  • tonifiere
  • tratament ( daca este cazul )
  • hidratare
  • protectie solara sau fond de ten/crema bb cu protectie solara.
In functie de anotimp, se pot schimba produsele folosite, dar in esenta schema de baza ramane neschimbata. 

Pe timp de iarna, frigul si vantul sunt cei mai mari dusmani ai pielii noastre. Vara trebuie sa ne ferim de expunerea directa la soare si de schimbarile bruste de temperatura ( trecerea de la aer conditionat la vremea calda de afara). Poluarea aerului, poluarea urbana si fumul de tigara sunt factori de stres asupra tenului indiferent de clima. 

Inainte de a va construi o rutina de ingrijire a tenului, trebuie sa stabiliti ce tip de ten aveti si ce probleme aveti de rezolvat ( acnee, piele uscata, piele sensibila, riduri, cuperoza etc).

Eu am un ten mixt cu tendinta aceneica si desi momentan sunt multumita de produsele pe care le folosesc, la cateva luni le schimb pentru ca am observat ca de-alungul timpului pielea se obisnuieste cu ele (cu produsele respective) si nu mai functioneaza. Si daca tot am avut putin timp liber la dispozitie, am citit despre produsele de la L'Occitane En Provence si am ales cateva  potrivite pentru nevoile mele.

Pentru demachiere am ales o spuma de curatare, cu extract de Angelica si lamaie, care se aplica pe pielea umeda, seara si dimineata.
Curata tenul in profunzime si reduce excesul de sebum. Pentru ca aceasta spuma nu este indicata pentru zona ochilor, am gasit un lapte demachiant pentru indepartarea machiajului: lapte demachiant L'Occitane En Provence: 
Eu folosesc demachiant doar pentru zona ochilor, pentru restul fetei prefer apa micelara sau un gel/spuma de curatare. Asa ca aceste 2 produse se potrivesc la fix preferintelor mele. 
Aceasta lotiune tonica nu contine alcool si confera luminozitate pielii. Pe langa apele florale care catifeleaza, netezesc si ofera luminozitate pieleii, contine si derivati din vitamine C care ajuta la reducerea petelor pigmentare si inhiba productia noua de melanina. Iar cum eu ceva probleme cu pistruii sunt curioasa de eficienta acestui produs. 
Pentru ridurile fine din jurul ochilor am ales un balsam cu extract organic de celule de imortele,iedera, stejar si trandafir, care promite o piele mai ferma, fara cearcane si pungi sub ochi.

Nu am gasit nici un produs specific pentru ingrijirea tenului acneic, dar pentru ca nu imi permit sa sar peste acest pas o sa folosesc vesnicul Brevoxyl sau Skinoren.

In schimb, pentru hidratarea tenului mi-a fost foarte greu sa aleg un singur produs, dar m-am limitat la doua: o crema reconfortanta ultra rich pe care as folosi-o seara si un ser fabulos pentru fata, dimineata. 
Am ales crema pentru ca are la baza o concentratie ridicata de unt de shea, iar serul de fata pentru acidul hialuronic si de asemenea, untul de shea. 
Crema Sublim Light uniformizeaza culoare tenului, elimina porii, roseata si imperfectiunile si are factor de protectie SPF30. Dimineata poate inlocui cu succes si etapa de hidratare. 

Nu trebuie sa uitam nici de ingrijirea buzelor: inainte de aplicarea rujului, eu folosesc aproape tot timpul, indiferent de anotimp, un balsam pentru buze. Iar de la L'Occitane am ales varianta cu unt de shea si vanilie, pentru ca are un gust demential. 
Voi ati incercat produse pentru ingrijirea tenului din gama L'Occitane? Eu am folosit doar crema de maini si gel de dus de la ei. Mi-au placut produsele si sunt curioasa sa incerc si altele, primele pe lista, fiind cele de mai sus, plus o crema de corp.








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu