Flormar Nail Art Sticker, review

No need:
  • to apply nail polish!
  • to design nail art!
  • to wait for dry time!
Cred ca e visul oricarei femei sa aibe unghii frumoase dar fara chinul de a aplica oja, de a gandi/executa modele atragatoare si fara a astepta sa se usuce! 

Flormar Nail Art Sticker promite toate aceste lucruri:
Si se tine de cuvant. Nu ai nevoie de oja, modelul e deja pregatit si nici nu iti trebuie timp sa se usuce.
Un pachet costa 12 lei si are 20 de nail stickere.
Se aplica super usor: cauti marimea potrivita pentru unghia ta, lipesti abtibildul direct pe unghie si indepartezi surplusul cu o pila de unghii ( pila se tine perpendicular pe varful unghiei) si optional , pentru o rezistenta mai mare, se sigilizeaza unghia cu top-coat. 
Destul de dragut, nu? Au mai multe modele disponibile, cu dungi, cu bulinute sau chiar culoare simpla. 
In 5 minute esti gata de plecare! Dar................ acum intervine marea dezamagire: toata minunea asta nu tine decat 2 ore! timp in care am stat cuminte, aproape fara sa imi folosesc mainile, m-am uitat la un film, am mai tastat ceva pe facebook si cu toate astea mi s-au dezlipit 2 unghiute :( 
Am incercat sa presez mai tare pe unghie sa se lipeasca la loc, dar nu am  avut succes. Am folosit in schimb lac de unghii incolor si "am lipit" folia din nou pe unghie. In aceeasi seara, am facut un dus, moment in care am pierdut inca 3 unghii ( altele decat cele lipite anterior cu lacul incolor). M-am incapatanat si le-am lipit si pe acestea, desi puteam sa folosesc alte stickere, ca doar mai aveam 10. Dimineata m-am trezit cu inca 2 dezlipite si surpriza, nu erau cele reparate. Am reparat iar. As fi vrut sa ma laud ca au rezistat toata ziua, dar spre seara mi-au zburat iar 2 :)))) Nu am mai avut rabdare si le-am dat jos. Experimentul meu a esuat!
 Modelele sunt foarte frumoase si usor de aplicat si pentru cea mai neindemanataica fata, dar daca nu rezista nici macar 2 ore pe unghii, ce sens are toata povestea asta? 
Voi ati folosit aceste accesorii pentru unghii? Ati avut mai mult noroc decat mine? 

 


6 comentarii:

  1. stiu ce spui, cu ani in urma am fost reprezentant Avon si am avut așa ceva in perioada aceea, am folosit si eu si nu am fost mulțumită, am pățit la fel ca tine :( ieri am fost in oraș si așa pe fuga am intrat într_un magazin de cosmetice si chiar m_am uitat la modele de abțibilduri pt unghii, mi_am clătit ochii ca de cumpărat nu mi_am cumpărat in scbim aseară am dat comanda de doua oje de la Avon :) sa vedem ce minunății or sa vine, niciodată nu se potrivesc nuanțele din catalog cu ceea ce cumperi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am folosit pentru prima data. Am mai incercat doar din acelea tip floricele, care se lipeau peste oja, ca model si nu pe toata unghia. Sper sa iti plac ce ti-ai comandat :) Asa stau si eu in suspans cand comand oja pe internet :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare mi se pare.... cel putin cand ai nevoie urgenta de manichiura si ai uitat sa iti faci programare :) Tocmai ce mi-am luat de la ei cateva lacuri de unghii dar asa ceva nu am vazut.. retin pentru data viitoare ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt tare drăguţe şi am început să mă entuziasmez, dar când am citit că nu sunt rezistente...parcă nu mă mai tentează aşa tare. Nu le-am înercat niciodată până acum.

    Te pup!

    http://annie-s-thoughts.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Irina Corciovei Cercea25 ianuarie 2015 la 13:55

    http://lm.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fcheriebellemarie.blogspot.com%2F&h=dAQFj-N6L&s=1

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase, dar deloc practice. Eu am folosit unele de la Essence mai demult, acelasi rezultat.

    RăspundețiȘtergere