Nivea Refreshing Wash Gel, Review

Daca nu ma insel, in noiembrie anul trecut am castigat un concurs pe blogul Beauty Barometer si am avut posibilitatea sa imi aleg 5 produse de la Nivea, printre care si Nivea Refreshing Wash Gel
 Este un gel de curatare al fetei pe care il folosesc in mod special cand simt ca am probleme cu tenul pentru ca nu are particule abrazive prin el. Se foloseste pe fata umeda, se intinde produsul prin miscari circulare si se clateste cu multa apa.  Nu face multa spuma, dar curata bine. Pentru indepartarea machiajului este necesara aplicarea gelului de 2 ori, cel putin in cazul meu: daca ma spal o singura data cu gel, fondul de ten nu este indepartat 100% si trebuie sa folosesc dupa un demachiant clasic sau o apa micelara.
Nu se foloseste pe ochi si in jurul acestora ( din greseala eu am atins aceasta zona si am simtit cum ma ard ochii ). 
Nivea Refreshing Wash Gel are un miros subtil, perfect pentru persoanele care nu suporta parfumul. 

 Am impresia ca se iroseste destul de mult produs pentru ca este un gel "prea lichid" si de multe ori imi scapa din tub o cantitate prea mare de produs. Ar fi fost mai util un recipient cu pompita. In schimb, imi place ambalajul pentru ca vad cat produs mai este in el. 




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu