Zoya PixieDust Vega ZP718

Azi va arat si ultima oja din colectia Zoya Magical Pixie Dust: un bleu cu straluciri de diamant, Zoya PixieDust Vega Zp718.
Dupa cum se vede am atins putin unghia de la degetul mic, dar am observat abia dupa ce am descarcat pozele pe calculator si nu am mai facut alte poze. 
Intr-un singur stat oja se vede asa:
Este destul de mata si intr-un singur strat. Nu am grija la prima aplicare pentru ca stiu mereu ca al doilea strat uniformizeaza aspectul pe total ( in general asa fac la toate ojele nisipoase )
Pe inelar am folosit o oja albastra de la Farmec, peste care am dat un singur strat de Zoya Vega.
Dupa cum v-am mai spus pana acum, pretul unei oje din colectia Zoya Magical PixieDust este de 43 de lei, oja de la Farmec este in jur de 10 lei.
Zoya Vega Zp718 rezista cel mai mult pe unghii ( dintre Zoya Lux Si Zoya Cosmo), 8 zile fara reparatii. Se retuseaza foarte usor si poate fi pastrata pe unghii pana la 2 saptamani, fara stergere totala, doar re-aplicare pe varfuri. 
Acum parca imi pare rau ca nu am facut alte poze, dupa ce am remediat unghiuta de la degetul mic, dar asta e. Intelegi voi ceva si din pozele astea ;)

Puteti vedea si celelalte 2 culori din colectia Zoya Magical PixieDust daca apasati pe: Zoya Lux si Zoya Cosmo

Care este preferata voastra? Eu nu ma pot pronunta. Imi plac toate trei la fel de mult. 




2 comentarii:

  1. ooooooo daaaaaaaaaaa, frumos (y) sa sti ca nu se observa defectul unghiutei mici, daca nu specificai tu nici ca observam :) cam scumputa oja de la Zoya dar ci siguranta merita banii daca este asa cum spui tu, ca rezista mult pe unghii, dar la ine nu stiu daca rezista chiar asa mult la cat frec prin casa si la bucatarie :))) imi plac toate trei nuantele , sunt minunate :) eu ieri mi-am facut unghiutele si le am asa ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. uh, ce interesanta e asta! imi place mult nuanta celei de la zoya

    RăspundețiȘtergere