Color Riche Blake's Pure Red, Review

Cand am vazut pe net pozele oficiale de la L'Oreal cu noua colectie de rujuri Pure Reds, editie limitata, cel mai mult m-a atras Julianne si Frida. Sunt exact pe stilul meu.
Rujul care poarta numele lui Blake nici nu l-am bagat in seama. Poate si pentru ca mie nu imi place aceasta actrita. No offence! Dar si pentru ca din poze, rujul pare a fi un maroniu, nuanta care pe mine nu ma avantajeaza.

Asa ca mare mi-a fost mirarea cand am primit acest ruj la beauty bloggers meeting by barometer si am vazut cat de frumoasa este nuanta in realitate.
Rosu mai intens decat acesta nu am avut pana acum si nu inteleg cum de se vede asa de urat ( pentru mine cel putin) in pozele oficiale. Fie, poate pentru ca am eu probleme cu vederea si vad "altfel" :)))
Asa se vede rujul pe buzele mele. Este un ruj mat ( luciul de pe buza inferioara este de fapt de la blitz). 
Pure Reds este o colectie de rujuri mate si hidratante. Rujurile contin particule de catifea, pigmenti puri si ulei de jojoba. 
Nu imi place cum se aplica rujul din tub ( fata de alte rujuri). Se vede inestetic. Trebuie folosita o pensula pentru conturarea buzelor, iar apoi aplicat rujul direct din tub pentru a obtine efectul maxim al pigmentilor din compozitie. Nu imi simt buzele catifelate si nici hidratate de la acest ruj, dar macar nu usuca buzele ca alte rujuri mate. Imi place sa port ruj rosu, dar am impresia ca imi micsoreaza buzele ( si asa le am eu prea subtiri), iar ca sa scap de acest efect aplic putin luciu incolor in centrul buzelor pentru a crea iluzia de buze voluminoase.
Este un ruj foarte rezistent, ramane pe buze 5-6 ore, se vede si dupa ce mananci, doar ca ii scade intensitatea culorii. La sfarsitul zilei raman doar cu buzele conturate, dar e normal avand in vedere ca mananc de 2 ori si mestec si guma.
Daca vrei sa il stergi, trebuie folosit un demachiant sau apa micelara, nu merge cu servetele uscate pentru ca buzele raman patate. 
Este o culoare vibranta care ma scoate din depresie in zilele intunecate de iarna. Cateodata am impresia ca este prea puternic pentru a fi purtat la birou, dar sincer nu imi pasa! Imi place si gata. Am noroc ca nu avem reguli stricte, atata timp cat nu apar in pantaloni scurti si papuci, orice e acceptat la noi. 
 Prin acest ruj, mi-am dat seama inca o data ca nu trebuie sa judec un produs dupa poze si nici dupa nume. Cu toate ca parea maro si ca nu imi place actrita care i-a dat numele, in realitate e rosu intens si nici ca imi pasa de Blake. Oricum mie imi sta muuult mai bine decat ei, nu? :) 




9 comentarii:

  1. Iti vine foarte bine.. Iti lumineaza tenul ;) si mie imi place rosu... cred ca e singurul care mi se potriveste :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :) Eu pot purta aproape orice in afara de tonuri nude cu tenta bej si maro.

    RăspundețiȘtergere
  3. Gabriela Catalina19 ianuarie 2015 la 01:27

    iti sta fooooarte bineee

    RăspundețiȘtergere
  4. Adrian-Cosmin Zgimbau19 ianuarie 2015 la 20:14

    te prinde foarte bine nuanta rosie <3 ! Ador foarte mult rujul rosu <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Mersi :* Cel mai mult port roz, dar in ultimul timp rosul ma atrage tot mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  6. esti super, pe tine te prinde culoarea, nu stiu ce sa cred despre mine, cam cum mi-ar sta :) nu stiu cum sa spun dar de cate ori am dat comanda de un ruj sau de un luciu de buze ales dupa catalog, niciodata nu a fost ceea ce mi-am dorit, sau sa fie exact nuanta din catalog :( de multe ori am luat teapa :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc :) Este un risc sa comanzi pe nevazute. Pe catalog difera mult culoarea, dar conteaza si culoarea buzelor tale. Pentru ca acelasi rj se vede cumva pe mine, altfel pe sorumea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Gabriela Catalina28 ianuarie 2015 la 02:07

    Imbratisari cu draaaag <3

    RăspundețiȘtergere