Rexona Deodorant Spray Oxygen Fresh For Women

Cand mi-am cumparat Rexona Spray Sexy, despre care am scris aici, nu am rezistat tentatiei si am ales si varianta alba,  Rexona Oxygen. 
Are un miros fresh, chiar aduce a oxygen ( daca ati folosit o masca de oxigen va puteti da seama usor)...doar ca mie nu imi place. Totusi este un miros suportabil. Comparat cu Rexona Sexy dupa care a trebuit sa fac baie imediat, acesta este chiar lejer.
Se usuca repede pe piele, nu se simte lipicios, nu lasa urme pe haine, dar mai mult de 5-6 ore pielea nu ramane uscata. Testat iarna. Nici nu vreau sa ma gandesc cat de putin ar rezista pe timp de vara. 
Nu uitati totusi ca efectul difera de la persoana la persoana. Asta e povestea mea, voi poate va intelegeti mai bine cu el.
Sunt curioasa daca chiar rezista 48 de ore la cineva, dupa cum scrie pe ambalaj. 
Singurul lucru bun pe care il pot spune despre acest spray este ca nu contine alcool. Eu m-am lecuit de incercarile mele cu Rexona Spray. Din 2 variante nu imi place niciuna. In schimb imi place varianta de stick, acela rezista  cam 8-9 ore si are un parfum pe care il tolerez. 
Clar si definitiv: nu voi mai incerca altele din aceasta gama.



3 comentarii:

  1. daaaaaaa, am citit despre experinta ta cu spray-ul Rexona :))) si eu folosesc dar sunt multumita de produsele din aceasta gama :) inca nu am intalnit un produs sa-mi creeze probleme, de la Avon da, am avut probleme la deo rollon , cand folosesc asa ceva ma mananca sub brat de mor :( asa ca le evit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am boala pe ele :))) Sa imi fie invatatura de minte :)) De la Avon nu am incercat niciun deodorant.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce prostie asta cu 48 ore, pai cine sta atata pana sa se spele? Nu mai stiu producatorii ce sa inventeze sa atraga oamenii. Mie imi plac deodorantele Rexona, nu mai stiu daca l-am incercat si pe acesta, am folosit multe de-a lungul timpului.

    RăspundețiȘtergere