Cardinal Red Melkior Lipstick

De 3 zile port pe buze doar rujul Cardinal Red de la Melkior pentru ca ma enerveaza vremea asta ploioasa si am nevoie de suport moral.
De obicei nu am un motiv anume pentru care port rosu pe buze, dar acum chiar simt nevoia de culori vesele in jurul meu, iar cand trec pe langa vreo oglinda /geam si vad rosu pe buze ma simt instantaneu mai bine. 
Rujul acesta face parte din colectia clasica de rujuri de la Melkior. Este un ruj foarte pigmentat, se aplica usor si din tub si cu pensula, are un finish satinat, care devine mat dupa cateva minute si cu toate astea nu usuca buzele. 
Nu e foarte rezistent la transfer, se vede imediat pe paharul de apa sau daca atingi buzele cu mana, dar cu putina atentie rezista 5-6 ore pe buze. Daca am timp si chef, dupa ce aplic rujul tapotez usor buzele cu un servetel alb de hartie pentru a scapa de surplusul de ruj. Dupa masa, culoarea se pierde aproape in totalitate, ramane doar o pata de culoare. 
Din ce imi dau eu seama, culorile rujurilor Melkior nu prea seamana in realitate cu cele de pe site-ul oficial. Cel putin in cazul acestuia: pe site este mult ma inchis, in realitate e o culoare mult mai frumoasa. 
Rujul costa 40 de lei in magazinele Melkior sau il puteti comanda de pe melkior.ro si aveti transport gratuit.  


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu