Crema de maini cu Argan Bio de la Melvita

Dupa ce m-am intors de la mare, am observat ca mi se usuca pielea mainilor din ce in ce mai tare, cu toate ca folosesc ( aproape) zilnic crema de maini sau in caz de omit, crema de corp. M-am gandit ca e vremea sa schimb cremele folosite si sa incerc altceva. Am cautat in dulapul magic, am gasit 3 optiuni si am ales sa deschid crema de maini cu argan bio de la Melvita. 
Ambalajul e dragut, usor ( are doar 30 de g), destul de practic pentru tinut in poseta, dar din pacate are capac filetant, as fi preferat un capac lipit de tub, care se ridica si se lasa in jos. Crema are o textura usoara, dar intra foarte greu in piele, cam 2-3 minute pana se absoarbe complet. Putin ciudat, avand in vedere ca pe ambalaj scrie ca are absorbtie rapida. Nu e o crema "grasa", dar lasa pelicula unsuroasa pe maini. Partea buna e ca in 2-3 zile am simtit cum pielea mea revine la normal. 
Nu imi place prea mult cum miroase, aduce a ulei de argan, dar simt predominant un miros de argila.
Nu imi place sa o folosesc pe maini ( pentru ca simt nevoia sa ma spal imediat cu apa si sapun), dar pentru ca este o crema bio si merita sa fie terminata, m-am gandit sa o transform in crema de corp si spre surprinderea mea pe picioare nu o mai simt deloc unsuroasa, ba chiar imi place. Intra la fel de greu in piele, mainile imi raman grase, dar ma spal imediat si gata. 

Nu stiu cat costa aceasta crema, pentru ca eu am primit-o gratuit in cadrul unui eveniment, dar daca va tenteaza o gasiti in farmaciile Sensiblue.  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu