Deep Love Let's Love Life, Melkior

La cea mai recenta intalnire de #beautyswapbybeautybarometer ( dere care nu ana apucat sa scriu inca, dar urmeaza) am primit cadou rujul Deep Love din colectia Let's Love Life de la Melkior.
Recunosc ca la prima vedere mi-am dorit varianta rosie Irresistible, dar mi-a trecut repede cand am vazut cum arata pe buze Deep Love. 
E un ruj semi cremos care rezista 5-6 ore pe buze, fara primer, fara creion, aplicat pur si simplu direct pe buze. Mai mult nu stiu daca rezista pentru ca dupa cateva ore mi se face foame si mananc. Dupa masa trebuie reaplicat pentru ca centrul buzelor ramane complet gol, doar conturul mai rezista. 

Daca vi se pare o culoarea prea puternica sau prea inchisa, puteti obtine o nuanta mult mai deschisa daca il aplicati cu o pensula:
Mie imi plac ambele variante. Avantajul pensulei este ca il puteti aplica treptat pana obtineti nuanta dorita. 
Rujul costa 40 de lei si il gasiti in magazinele Melkior sau pe site-ul oficial, aici



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu