Ziua nationala a femeilor #petoc

Primele perechi de "toace" pe care mi le amintesc sunt cele din desenele animate. Stiu, pare un cliseu, dar primii care imi vin in minte sunt pantofii de cristal din Cenusareasa. Urmati indeaproape de pantofii lui Rei. Rosii si stralucitori, iar in mintea mea cu puteri magice. Sper ca recunoasteti din poza picioarele lui Rei?! Daca nu, inseamna ca nu ati fost fani Sailor Moon, altfel ati recunoaste dintr-o mie picioarele lui Sailor Mars! :)))
Am inceput sa port tocuri de mica, clasicii pantofi lacuiti, negrii, cu toc patratos, dar suficient de inalt cat sa ai pretentii de domnisoara. Tin minte si acum cate geamuri am spalat pentru o pereche rosie. Sacrificul suprem in mintea mea, avand in vedere dragostea mea pentru muncile domestice. Acum renunt la dulciuri ( ca sa nu zic direct ca fac foamea) in favoarea anumitor perechi de pantofi si tot nu am cate mi-as dori. 
Aici este doar o mica parte din colectia mea de pantofi  ( pentru ca eu am viata si implicit hainele si incaltamintea impartite intre Bucuresti si Tg-Jiu) din care nu lipsesc, bineinteles, pantofii rosii tip Sailor Mars.
 In Bucuresti e greu sa mergi pe tocuri! In primul rand pentru ca e greu sa iti tii echilibrul in mijloacele de transport in comun, pline ochi de natarai, care te mai si calca pe picioare. Asta daca apuci sa urci intr-unul si nu mergi ca nebuna pe jos 30 de minute in loc de 10 minute cu masina ( cum am eu obiceiul). Decat sa ma inghesui in tramvai, prefer sa merg pe jos. Si aici intervine al doilea motiv: distante mari, astfaltul prost, gropi la tot pasul, flecuri tocite si picioare distruse! Cum sa mai porti tocuri in ziua de azi? Greu. Si imi pare rau sa o spun, dar RAR! Sufera baba la frumusete. 
Eu recunosc ca trisez! Port tocuri, dar nu pe strada, doar la birou si bineinteles la petreceri. Nu mai stiu in ce film am vazut ca femeile din New York merg pe strada in costum si adidasi, iar la birou poarta pantofi. Si nu, nu e vorba despre Sex in the City pentru ca nu mi-a placut niciodata si mai mult de 5 minute nu am vazut din acest serial. Ei bine, eu plec de acasa in balerini si la birou am toacele de schimb. Cand mi se pune pata pe o pereche de pantofi le tin uneori la birou cu saptamile si le port zilnic, alteori le schimb la 2-3 zile. Intotdeauna am macar 2 perechi de schimb, sa am din ce alege. Si am si zile cand nu ma schimb, cum vin de acasa asa stau toata ziua.
Nu stiu de ce port tocuri. Poate pentru ca imi plac. Nu stiu nici de ce nu le port. Probabil pentru ca sunt comoda. Singura diferenta pentru mine este acceea ca ma simt mai slaba pe toace. Am impresia ca alungesc piciorul si slabesc instant 5 kilograme. In rest, apa de ploaie. Nu ma simt mai feminina, mai eleganta sau mai sigura pe mine. Asta vine din interior si din atitudine!

Daca vrei sa porti toace, poarta-le oricand, nu te opreste nimeni. Insa asigura-te ca stii sa mergi pe ele! Iar daca nu vrei, nu purta si gata, nu e treaba nimanui cum te incalti tu. Dar macar fa si tu un efort si poarta tocuri in data de 14 Septembrie, de Ziua Nationala a Femeilor #petoc, iar de treci prin zona Victoriei, dupa ora 9 dimineata poate ai noroc si te intalnesti cu echipa FashionUp.ro de la care poti primi vouchere si diverse reduceri.

Cu acest articol particip la CONCURSUL organizat de FashionUp.ro, cu ocazia Zilei Naționale a Femeilor #PeToc, care va avea loc pe data de 14 septembrie. Marele premiu constă în 12 perechi de pantofi din magazinul FashionUp. Tot pe 14 septembrie magazinul FashionUp le oferă clienților reduceri importante la toate modele de pantofi de pe site, pentru 24 de ore!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu