Cumparaturi din Jumbo

Dupa ce am tot vazut la Ira si Ella ca s-au plimbat prin Jumbo, am vrut si eu sa merg acolo. Initial am renuntat la idee pentru ca este foarte departe de mine si imi este super incomod sa ajung. Dar am ajuns acolo fara sa vreau! Am avut treaba la o reprezentanta Ford, care este fix in aceeasi cladire cu magazinul Jumbo :))) Si nu ai cum sa pleci cu mana goala de acolo, chiar daca nu iti trebuie ceva anume. 
Am impresia ca sunt 2 magazine Jumbo in Bucuresti: unul in Berceni si cel de pe Theodor Pallady nr. 51, la care am fost eu. Am ajuns acolo cu masina, dar am vazut ca este si o statie de metrou in apropiere: Nicolae Teclu, fosta Policolor sau capatul tramvaiului 27 si 40. Daca nu ma insel circula si tramvaiul 19 pe acolo.  
Magazinul este enorm, gasesti tot ce vrei acolo, in afara de mancare, de la imbracaminte la decoratiuni.  Am vazut ceva dulciuri, biscuiti si ciocolata, dar marci necunoscute, cel putin de mine, asa ca nu prea ai ce alege.  Cea mai mare zona este destinata jucariilor. Chiar daca nu aveam nici o intentie sa cumpar jucarii, am stat si am analizat tot de pe acolo, de la papusi la roboti. mi-au atras atentia multe lucruri, dar nu am reusit sa fac prea multe poze pentru ca era multa lume pe acolo si imi era rusine :P 
Mi-au placut aceste decoratiuni 3D de lipit pe felicitari, scrisori, albume sau decoratiuni hand-made. Multe cutiute cu intrebuintari diverse, chiar si pusculite. Iar la preturi sunt foarte ok. 
Nu mai vroiam sa plec din sectiunea cu felinare si "chestii agatatoare" Visez la o gradina cu copaci de care atarna diverse lampioane, borcanase, lumanari si tot felul de forme si culori. Pana una alta, agat colierele mele de manerele usilor de la sifonier. 
Am nevoie de un ghiveci de flori, dar nu am fost in stare sa decid ce sa cumpar. Imi plac prea multe, iar mie imi trebuie unul singur. Mai astept, nu e urgenta.
Iar acum sa trecem la lucruri serioase, adica fix la ce mi-am cumparat eu, nu la ce am salivat. 
Nu sunt prea multe si nici cine stie ce, dar chiar a fost o surpriza sa vad Jumbo in acelasi loc unde aveam eu treaba si am intrat mai mult sa ma uit decat sa cumpar.

Cum am intrat am dat peste zona cu rechizite scolare. Nu stiu daca e asa amenajat magazinul tot timpul sau acum pentru ca e inceput de an scolar. Eu am terminat de mult cu facultatea, dar am vazut niste plicuri colorate care mi-au placut si le-am aruncat in cos. Nu stiu ce o sa fac cu ele, dar sa fie acolo. Cine stie cand o sa trebuiasca sa trimit o scrisoare? Si nu sunt doar roz in set, ci si rosu, albastru, verde si galben. Am luat un deodorant de camera de la Glade, cu aroma de portocale sa il tin pe raftul cu incaltaminte. Am si prostii ieftine, care nu sunt din piele si au un miros mai ciudatel si oricat le-as spala nu scap de el. Nu cred ca va intereseaza prea mult lingurile si furculitele mele, dar daca le-am cumparat, vi le arat :)) Totusi vreau sa va spun ca de un an si ceva tot caut furculite pentru ca am eu boala sa fie "tepii" lungi si ingusti si gaseam doar furci late. Cum le-am vazut a fost dragoste la prima vedere. Iar rola cu sarma e buna la casa omului, dar eu am cumparat-o pentru ca m-a apucat boala florilor de hartie. 
 Stric pilele foarte repede, probabil pentru ca nu ma pricep, apas prea tare si se tocesc. Era o selectie impresionanta acolo, dar eu am ales dupa modelul imprimat pe ele! Bic-urile le folosesc inainte de aparatul de epilat cu laser, iar sticla de acetona am luat-o de rezerva.
Nu sunt Mariah Carey, dar cat de cat am si eu obsesia ei pentru fluturasi. Am avut un inel ( s-a rupt), am agrafe cu fluturasi si fluturasi pe perete in camera. Cand am vazut acest suport pentru bijuterii, a trebuit sa fie al meu. Nici pana acum nu am pus ceva pe el, pentru ca eu le tin in cutii si nu ma uit la ele cu zilele, dar macar sta pe birou ca decor. Iar suportul pentru rujuri e un must have. Aveam unul deja cu 24 de locuri ( daca nu ma insel), dar colectia mea e in continuua crestere si multe stateau aruncate intr-o cutie de carton. Nu imi ajunge acesta, as fi preferat unul mai mare, dar nu aveau. Si nici bani sa mai cumpar unul. Nu stiu cum se face, dar mereu sunt in criza de bani :)) 

La unele produse au preturi mici, altele mi s-au parut scumpe, iar unele ca si in alte locuri. Cateva exemple pe care le tin minte din ce am cumparat eu: suportul fluturas 10 lei, pilele 3 lei setul, acetona 5 lei, suportul de rujuri 8 lei, rola de snur metalic 5 lei. 

Am cautat in zadar cosuletul mov pe care l-am vazut la Ira si Ella, dar nu am avut bafta: ori nu am dat eu de el, ori s-a terminat. Daca mai ajung prin Jumbo, o sa il mai caut. Momentan nu prevad alta vizita in Jumbo, dar nu se stie niciodata...

Voi ati fost pe acolo? Ce v-ati cumparat? 





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu