Decoratiuni handmade, nail art string d.i.y.

Nu sunt deloc o persoana creativa, ba nici simt artistic nu am. In schimb ma pricep la copiat, pardon, la reprodus am vrut sa zic :))
Dupa ce am vazut aceasta fotografie pe facebook
am vrut imediat sa am acest tablou. Mi-am dat seama repede cum este facuta. Nici nu am cautat instructiuni, doar ce mare filosofie?! Principala mea problema a fost lemnul. De unde sa fac eu rost de lemn? M-am gandit initial la o placa de parchet, dar nu cred ca ar merge. Habar nu am. Pana la urma am gasit la Ikea o imitatie de lemn, cred ca ii zice pluta. De fapt sunt suporturi pentru cratite, dar ignoram scopul principal pentru care au fost create. 3 bucati pe set la 10 lei. 

 Am cumparat cuie micute, ciocanul il aveam deja in casa si ata alba, ata mai groasa, nu ata de cusut, cred ca se numeste ata de crosetat. Au forma de ghem, nu de papiota. Si am obtinut asta: 
Stiu ca 2-ul are o forma putin ciudata, dar nu le am cu desenatul, iar pentru prima incercare merge. Aceste decoratiuni au fost folosite pentru o sedinta foto la aniversarea a 2 ani de casatorie. 

Au fost foarte usor de realizat. Mai mult timp mi-a luat sa fac rost de "ingrediente". Dupa ce le-am strans pe toate la un loc, nu mi-a luat mai mult de 15-20 de minute. 

Dupa ce am terminat aceste decoratiuni, m-a lovit inspiratia si mi-am dat seama ca pot sa folosesc si alte culori pentru ata, ba chiar sa vopsesc suportul ( de lemn). Asa ca am trecut la treaba.
Am ales o baza alba, vopsea acrilica si am vopsit cercul din pluta de vreo 4 ori, cu 5-10 minute pauza intre straturi, pana am obtinut nuanta de alb care sa imi placa. De data aceasta am optat sa printez forma dorita ( inima) pentru ca v-am mai spus ca nu le am cu desenatul si am vrut o forma perfecta. Initial am trasat usor cu creionul forma pe lemn. Am batut cuiele pe contur, iar apoi am inceput sa leg cu ata. Nu exista o tehnica anume, nu ai cum sa gresesti modelul, faci exact cum iti place si cum te duce capul. 

Ata rosie folosita aici este de fapt mohair. Este un fir prea gros pentru acest tip de decoratiune. Pentru cine doreste sa "incruciseze" ata de mai multe ori, e destul de greu pentru ca nu ai loc pur si simplu ( pentru ca sunt cuiele scurte). Eu avem deja ghemul de fir rosu in casa, altfel as fi cumparat tot ata de crosetat rosie. 
Eu recomand sa folositi ata subtire, nu mohair cum am facut eu. Diferenta e notabila. Rezultatul e mai finut cu ata subtire. 
Puteti folosi aceste decoratiuni oriunde: in casa, agatate pe perete. la o petrecere, decor pentru nunti, orice va da prin cap. 

Am mai gasit cateva modele care imi plac, de realizat pe viitor. Imi trebuie insa lemn adevarat. Nu ma dau batuta pana nu gasesc. 
Daca aveti nevoie de inspiratie puteti cauta pe google sau pe pinterest nail string art si o sa gasiti modele la greu. 

Sper sa va placa ideea modelul meu si daca faceti si voi ceva astept sa imi aratati poze. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu