Masterpiece Transform High Impact Volumising Black Mascara, Max Factor X

Cand am terminat Masterpiece Glamour Extensions 3 in 1 Volumising Mascara de la Max Factor , despre care am scris aici, am colindat prin magazine sa il cumpar din nou, dar nu am avut noroc. In schimb am dat peste Masterpiece Transform High Impact Volumising Black Mascara, tot de la Max Factor. 
Ambalajul seamana destul de mult cu cel al rimelului pe care il cautam eu, negru cu dungi aurii. Pana si periuta este identica: din silicon, subtire la baza si se largeste treptat spre varf. Trebuie manevrata cu grija, altfel riscati sa va murdariti de rimel pe pleoapa superioara. Sau cel putin eu am atfel de accidente cand ma grabesc si uneori imi stric machiajul pentru ca ttrebuie sa sterg urmele negre. 
Am avut ceva ghinion pentru ca am nimerit un rimel uscat. Nu imi vine sa cred ca ar fi asa de uscat produsul in tub in mod normal avand in vedere ca am citit review-uri pe net unde majoritatea se plangeau ca e prea lichida consistenta acestuia. L-am folosit asa vreo saptamana, dupa care am aplicat trucul de aici.  Rezultatul il vedeti mai jos. Se vede destul de bine diferenta dintre un ochi rimelat si unul nu. 
Chiar ofera lungime si volum. Curbare nu prea, dar nici nu se lauda cu asta. Singurul minus al acestui rimel este ca uneori se lipesc genele intre ele si trebuie sa folosesc o alta periuta veche de rimel, curata, ca sa le separ sau un pieptene de gene. Am incercat sa iau mai putin produs pe periuta sau sa o sterg de un servetel inainte de aplicare, dar degeaba, tot se lipesc, smocuri, smocuri. 
Il gasiti prin magazine la un pret de 58-60 de lei, sau online la 51-55 de lei. 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu