Spider Lash Deep Black Mascara de la Flormar

Nu au trecut nici 2 luni de zile de cand am cumparat rimelul pe care vi l-am prezentat la inceputul lunii pe blog, dar deja nu mai poate fi folosit: este prea uscat, asa ca am scos din rezerva un rimel de la Flormar primit la un eveniment: Spider Lash Deep Black Mascara. 
Spider Lash Volume Mascara separa genele, le alungeste si le confera volum datorita periei cu o structura speciala si fibrelor continute. Se recomanda in special pentru genele subtiri, dificil de aranjat. . Datorita formulei care contine pigmentul Carbon Black pigmenti confera o culoare negru intens si adauga intensitate privirii. 
Eu am impresia ca ofera si putina curbare. Formula se usuca repede pe gene si nu le incarca. Rezista bine de-alungul zilei si spre rusinea mea va spun ca de 1-2 ori nu am apucat sa ma demachiez peste noapte si m-am trezit cu genele intacte.  
Se demachieaza usor cu apa micelara ( de preferat Sensibio H2O) sau cu demachiant bifazic. 
Periuta e destul de mare si oricat de atenta sunt, tot ma murdaresc pe pleoapele superioare. Dar asta e mai mult din cauza mea, am eu ochii ciudati. Am incercat trucul cu lingurita, dar degeaba.

Spider Lash Deep Black Mascara se gaseste in magazinele Flormar sau online aici, la un pret de 27 de lei. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu