Crema hidratanta de zi Phyto Stem Skin Expert de la Gerocossen

Cand am plecat intr-o mini excursie am luat din greseala crema hidratanta Phito Stem Skin Expert de la Gerocossen in loc de crema solara si nu am observat decat cand am ajuns in varful muntelui, cand ne-am ales locul de bronzat. Ambele erau sigilate, pe acelasi raft, in ambalaj negru si nu am stat sa mai citesc ce scrie pe ele.
M-am speriat putin ca nu am de unde sa cumpar crema cu protectie solara pentru fata, dar m-am linistit cand am vazut ca si aceasta crema de zi are factor de protectie SPF 15. Slabut, dar decat nimic tot e ceva. Am aplicat crema din jumatate in jumatate de ora pentru ca era foarte puternic soarele si imi era teama sa nu imi apara pistrui pe fata si am avut noroc. Mi s-a inrosit foarte putin nasul, dar in rest nu am avut probleme. Cand m-am intors acasa am inceput sa o folosesc zilnic si am observat aproape peste noapte cum pielea devine matasoasa si radianta. 
Este o crema untoasa, dar care se intinde usor si intra super repede in piele. Nu este o crema grasa, dar uneori imi simt fata lipicioasa de la ea. Mai mereu folosesc un bb cream dupa asa ca nu ma deranjeaza prea tare acest lucru. 
Complexul de substante active: celule stem din struguriacid hialuroniculei de argan organic, asociat cu filtre solare (SPF 15), revitalizeaza celulele pielii, protejeaza tenul de agresiunea radiatiilor UV, previne aparitia ridurilor si incetineste procesul de imbatranire. 

Ambalajul de sticla si capacul argintiu ii dau un aer elegant, dar eu prefer cremele la tub ( din motive de igiena). 
Crema este valabila 6 luni de la deschidere. Eu am terminat-o in 2 luni pentru ca am folosit-o  foarte mult in prima zi ( cat am stat la plaja) , plus seara.

Un borcanas de 50 ml costa 35 de lei, iar acum o gasiti redusa cu 20% , pe site-ul oficial, aici



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu