Produse terminate, 19

A trecut vacanta, m-am intors la munca, acum astept strugurii de gradina, ca de mult nu ma mai intereseaza ca incepe scoala in Septembrie. Am scapat de grija asta! Daca a mai trecut o luna, e timpul sa va arat gramada mea de ambalaje goale din luna August:
Lipsesc cateva produse deprotectie solara, pentru ca le-am aruncat direct la plaja, nu avea sens sa ma car cu ele inapoi acasa, dar pentru posteritate va spun ca am folosit creme solare de la Cosmetic Plant si Nivea.
1) Sapun lichid cu laptisor de matca si propolis de la Apidermin: am cumparat aceasta rezerva de sapun cand a inceput nebunia pe facebook cu produsele romanesti, sustine micii producatori si tot asa. Este un sapun gel foarte lichid, l-am terminat super repede. Nu ma omor dupa mirosul lui si nici nu lasa pielea hidratata. Daca o sa recumpar vreodata acest produs va fi din simplul motiv ca e un produs romanesc.
2) Sapun Palmolive Aquarium: cumparat pentru ca mi-a placut ambalajul, arata frumos in baie, imi aduce aminte de mare.
3) Sapun Palmolive Naturals: este unul din preferatele mele, ador parfumul acestuia. Am avut si gelul de dus. E mortal. Cremos, hidratant, tot ce vrei de la un parfum. Vara am impresia ca e prea sufocant mirosul, dar toamna-iarna e perfect.
4) Dischete demachiante Iseree: de cate ori am zis ca nu le mai cumpar? Ei bine, tot de atatea ori am ramas fara alta solutie si le-am cumparat din Lidl :)) Daca nu tineti minte de ce nu imi plac va spun eu ca sunt prea aspre pentru gustul meu.
5) Gel de dus Balea cu aroma de cirese, despre care am scris mai multe aici.
6) Lotiune pentru calmarea arsurilor solare de la Cosmetic Plant: nu stiu de ce aveam impresia ca este lotiune tip crema, dar este lichida. Am folosit-o dupa plaja, chiar daca nu m-am ars propriu zis. La cateva minute dupa aplicare simteam cum iese caldura din mine, pur si simplu imi ardea pielea, dar nu intr-un sens rau, iar dupa alte cateva minute simteam o senzatie placuta de racorire. Suna ciudat, nu? Senzatie de cald si apoi de rece de la acelasi produs, dar chiar asa a fost. Dupa ce m-am intors acasa, dupa o saptamana de mare, am mai folosit 2-3 zile produsul pana l-am terminat.
7) Gel anticelulitic Supless de la Gerocossen, despre care am scris aici.
8) Masca gomaj de la Gerovital Hapiness, review aici
9) Apa micelara SensiBio H2O Bioderma: preferata mea din toate timpurile si ultima sticluta din rezerva mea. Nu pot sa cred ca nu mai am in casa! Abia astept sa fie iar la promotie. Dupa vacanta nu stau prea bine cu finantele si din pacate o sa fiu nevoita sa cumpar alta apa micelara pentru ca nu am de unde sa dau 50 de lei pe o sticluta acum :( 
10) O masca de fata Planet Spa de la Avon: nu am mai folosit-o de un car de ani, era aruncata intr-un colt in baie, tin minte ca era neagra la aplicarea pe fata si dupa uscarea devenea gri. Lasa fata luminoasa, dar imi usca pielea. Nu e expirata si nici terminata, dar nu vreau sa o mai folosesc.
11) Ulei de argan bio: in sfarsit am terminat, cred ca 2 ani de ile m-am chinuit sa termin sticluta asta :)) L-am folosit in diverse combinatii, puteti cauta pe blog dupa cuvantul argan, iar cele mai uzuale intrebuintari le-am scris aici
12) Crema de noapte Apidermin lejer, despre care am scris aici. La un moment dat am incetat sa mai folosesc crema pe fata, iar cand mi-am adus aminte de ea, am folosit-o pe post de crema de corp. 
13) Crema Xhepon Vectem: o mostra tocmai buna de luat in vacanta. Cremoasa, hidratanta, nu mi-au aparut mosntruleti pe fata dupa ce m-am dat cu ea, deci imi prieste. E putin grasa pentru mine, cateodata ma enerveaza acest lucru, iar uneori nu imi pasa. Depinde de starea mea de suflet. 
14) Serum Vichy Idealia: initial am vrut sa repet aceasta operatiune , dar nu am mai avut timp la dispozitie si am luat  direct pliculetele dupa mine. 
15) Spuma de par Wellaflex: folosesc spuma de par cand vreau sa am ceva mai mult volum sau cand imi incretesc parul. 
16) Rola leucoplast pentru piele sensibila: l-am folosit de fapt pe post de plasturi. Imi place pentru ca tai exact marimea dorita de mine si are lipiciul mai puternic decat plasturii obisnuiti.
17) Propolis tinctura: folosit pentru aftele bucale si uneori pe fata, prin tamponare locala pe zonele cu acnee si puncte negre. 
18) O oja rosiatica Golden Rose: culoare placuta, dr nu mai rezista pe unghii decat cateva ore fara sa se ciobeasca pentru c este foarte veche ( cred). Inainte rezista mai mult. 
19) XXL Double Pencil numarul 06, despre care am scris aici. Imi pare super rau ca s-a terminat. M-am mai uitat dupa el prin magazine, dar nu l-am vazut. 
20) Balsam de buze Marillys: un balsam de buze natural, realizat de o firma romaneasca. u simt ca hidrateaza buzele, ba uneori chiar le simt uscate de la acest balsam. Un alt minus este ca lasa buzele lipicioase si "agata" parul. Cam la 8 luni de la deschidere am simtit cum isi schimba mirosul si nu l-am mai foolosit.
21) Vesnica lentila de contact si suportul acesteia.

Mai am cateva produse pe duca, dar aveam punguta deja plina, asa ca raman pe luna viitoare. Voi ce produse ati mai consumat intre timp? 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu