Sampon uscat Bristows Original

Samponul uscat este solutia ideala cand nu ai voie sa te speli pe cap din diverse motive medicale, dar ajuta si la revitalizarea unui par curat, dar fara viata, care nu se "aseaza" deloc sau cand ai  un bad hair day. 
Pana acum am folosit doar samponul uscat Batiste, diverse sortimente, dar cand am fost ultima data in magazinul Hello Free Z One Discount, am zis sa incerc si altceva si am cumparat Bristow's Dry Shampoo Original. 
Acest sampon uscat tip spray se foloseste identic cu cel de la Batiste: se fac carari in par si se pulverizeaza de la o distanta de 20-30 de cm fata de scalp. Se lasa sa actioneze 1-2 minute, dupa care se maseaza usor la radacina si se perieaza parul.
Lasa ceva mai mult "praf"" alb in par decat Batiste, dar acesta dispare la periat. Iar daca tot aveti impresia ca nu ati scapat de el, scuturati-va parul cu capul in jos. 
Absoarbe binisor sebumul din par si il lasa curat, dar din nefericire efectul acestuia nu tine mai mult de 4-5 ore. In comparatie cu Batiste, care lasa un par curat toata ziua, Bristow's Dry Shampoo mi se pare apa de ploaie. Dupa cateva ore se observa pur si simplu cum ti se pleosteste parul. 
Daca pleci undeva pentru 2-3 ore e destul de bun, dar pentru cine merge la birou sau la facultate si e plecat toata ziua, e dezamagitor. In cazuri de urgenta banuiesc ca as putea sa il tin in geanta si sa il folosesc din nou, dar nu ma atrage idee. 


In cazul acestui produs se adevereste zicala: "face cat ai dat pe el"
( un tub de 150 ml costa 8 lei). Reimprospateaza parul pentru cateva ore si miroase fresh, a gref am eu impresia. 

Macar sunt multumita ca l-am incercat si am vazut diferenta dintre el si Batiste. Acum stiu sa apreciez mai bine pe cel din urma :)) 

Am in plan sa mai incerc si alte sampoane uscate. Nu ca nu as fi satisfacuta de Batiste, sunt super multumita de el, dar imi place mie sa incerc produse noi.  

Voi ce sampoane uscate ati mai incercat? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu