Cobalt GS15 - Review

Am testat si a doua oja primita cadou de la AnytaGyo's Makeup. Daca ati ratat articolul cu prima oja, il puteti citi aici.
Oja se numeste Cobalt, cod GS15, de la firma Flormar.
 Nu mi se pare ca i se potriveste numele, eu am in minte un albastru intens cand aud cobalt,ceva de genul asta:
 Iar numele pozei este chiar "cobalt blue"... poza preluata de pe Google.

GS15 este mai degraba albastru cu tenta verzuie/verde decat cobalt.


Este o oja mata, dar nu 100% mata, in sensul ca luceste putin in lumina soarelui, parca ar avea mici particule de sclipici prin ea.

Ca de obicei eu depasesc conturul unghiei, dar trecem peste acest aspect :) 

Am aplicat oja in 2 straturi pentru ca am vrut o culoare mai intensa, dar mergea si unul singur, adica nu se vedea culoarea stearsa sau striatiile de pe unghii, dar am vrut eu o culoare mai puternica.

Rezista foarte mult pe unghii, mai bine decat oja nisipoasa PD01. O am pe unghii de 6 zile si nu a sarit deloc, nici macar vre-un coltisor de unghie.

Mi-a luat ceva vreme sa ma obisnuiesc cu o oja mata (desi am mai multe: cumparate din greseala, fara sa stiu ca sunt mate), dar imi place culoarea si o sa o port si alta data. Nu stiu daca o sa cumpar nuante mate de acum inainte, dar ramane de vazut.

Va place nuanta? O aveti si voi? Care e oja (nuanta) voastra preferata? 


2 comentarii: