Ruj Deluxe Cashmere DC28 - Review

Imi plac rujurile nude foarte mult. Imi place mai mult sa vad pe buzele altor fete decat pe ale mele, pentru ca nu ma prinde culoarea. Sau cel putin asa am impresia eu. Din pacate pana acum nu am reusit sa gasesc o nuanta de nude care sa se potriveasca cat de cat tenului meu. In schimb, daca port fond de ten sau o crema coloranta, pot sa folosesc aceasta culoare. Totusi nu ma simt prea bine, mi se pare ciudat, tot nuantele rozalii, rosiatice sunt preferatele mele. 

Intr-o zi am am probat vreo 6 nuante de nude la un stand de cosmetice si nu am putut sa plec fara sa cumpar macar unul. Si asa m-am molipsit cu Deluxe cashmere DC28 de la Flormar. Nuanta pe care am si castigat-o ulterior la un concurs ( citeste aici despre premiul castigat ).

 Poza fara bltiz.
 Poza cu blitz.

Intr-o dimineata cu soare, m-am trezit mai devreme si am avut timp  sa ma dau si cu o crema coloranta. Asa ca am folosit fara sa stau pe ganduri acest ruj.

In poza de mai jos pare rozaliu, dar nu este, se vede asa de la blitz.

Voi ce parere aveti: ma prinde culoarea? 

Rujul este foarte rezistent: minim 6 ore fara retusuri. Alta nuanta din aceasta gama, un fuchsia aprins, DC25, a rezistat 10 ore, si am si mancat de cateva ori.

Voi aveti vreun ruj din gama Deluxe Cashmere? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu