Ruj Deluxe Cashmere DC25 - Review


Am folosit destul de des in ultimul timp pe buze nuanta DC25 de la Flormar. Este o culoare puternica si vesela, care ma bine dispune mereu pe vremea asta mohorata. 


Rujul este din colectia Deluxe Cashmere, numarul DC25, un fuchsia aprins, o culoare mata, care rezista pana la 12 ore pe buze. Treptat pierde din intensitate culoarea, dar dupa ce am mancat de doua ori zic eu ca este normal. Rezista mai bine decat vecinul lui DC28 despre care am scris aici. In schimb este mai uscat decat acesta, DC25 e putin mai hidratant, nu foarte mult, dar diferenta e notabila.

 Poza fara blitz.
 Poza cu blitz.
 Imi place culoarea foarte mult, nu am mai avut aceasta nuanta pana acum sau vreuna asemanatoare. Mi se parea prea indrazneata si nu aveam curajul sa cumpar, dar chiar imi sta bine si pe viitor o sa fiu mai indrazneata in alegerile mele.


Voua ce nuanta va place mai mult: 25 sau 28 (28 este rujul nude din pozele de mai sus ) ? Eu aleg detasat DC25.

4 comentarii:

  1. imi place foarte mult aceasta nuanta de ruj. este minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu, chiar daca am doar 2 si un gloss. Am cateva in wishlit, dar deja mi-am cheltuit portia de cosmetice in avans pe 2 luni, cum zic eu :)) Mai am de asteptat pana sa cumpar altele

    RăspundețiȘtergere