Unghiutele mele ( 3 )

Au trecut 3 saptamani de cand mi-am taiat ultima data unghiile si nu au prea crescut de atunci. Nu le-am pilit deloc, am folosit vitamina B12 de la Farmec, diverse tratamente pentru unghii si tot degeaba. Am luat  vitamine pentru unghii, par si piele. Tot s-au exfoliat. Nu asa de rau ca inainte, dar destul de mult incat sa ma enerveze. Ce sa mai fac? Help! Toate analizele mi-au iesit perfect, nici o lipsa de vitamine, nici o carenta, doar calciul ionic e la limita inferioara.

Saptamana asta am ales sa-mi fac unghiile negre.

Am folosit oja neagra de la Farmasi, numarul 83.


Pe inelar am vrut o alta  culoare si am ales nuanta 431 de la Flormar, care este un turcoaz foarte frumos,  culoare care nu am reusit sa o prind in poze, apare mai mult albastru.

Am incercat sa fac poze cu blitz, fara, la lumina naturala, pana si in baie, dar nu am capturat adevarata culoare, asa ca am cautat pe net cateva poze si am reusit sa gasesc cateva care seamana cat de cat cu realitatea, dar nici acestea nu sunt 100%.


La final am aplicat un glitter pentru ca am vrut sa inveselesc aspectul manichiurii si am ales GL02 de la Flormar, un sclipici cu bulinute maricele si particule colorate.


Mie imi place foarte mult rezultatul final:




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu