Light blue

Tot rasfoind albumele mele cu poze, am dat peste o tinuta de care uitasem, dar care mi-a placut foarte mult la vremea respectiva, mai exact in 2010. Nici nu eram vopsita atunci!

Bluza tin minte ca am cumparat-o in primul an de facultate (2006) direct de pe strada, de la o taraba improvizata in statia de tramvai. Mi-a placut culoarea: bleu. Stiu ca dupa ce am facut aceste poze, nu am mai purtat-o. Chiar daca imi placea, nu ma mai simteam confortabil in ea. Aveam impresia ca s-a deformat, ca s-a largit parca. Daca o spalam de mana poate avea o viata mai lunga, dar am "terminat" multe haine la masina mea veche de spalat. Mai bine spus, masina proprietarului unde stau cu chirie. 

Blugii ii am si acum. Mai au viata in ei. 
Ghetutele albe au rezistat din pacate doar 2 sezoane: o toamna si o primavara. Le-am luat de la un magazin din piata, au costat in jur de 50-60 de lei la vremea aceea.
Cam asa ma imbrac eu de obicei: blugi, o bluza simpla si ghetute. Anul acesta am optat pentru ghete negre si bluzite predominant albe. 
Imi e dor de acest look! O sa pun in wishlist o bluzita bleu si o pereche de ghete albe :) Wish me luck! Am timp destul la dispozitie pana la toamna sa le gasesc, nu?

1 comentarii: