Jurnal de dieta ( 4 )


Am avut dreptate ieri cand am scris ca o sa incep sa scad in greutate de azi.
O mica recapitulare: am inceput cu 62.4, am ajuns la 62.9 pentru ca a trebuit sa ma reobisnuiesc cu zaharul in organism, iar azi am avut 62.1 Sunt pe drumul cel bun!

Azi am mancat:
  • ora 8: 4 felii de jambon de curcan si 4 de rulada de pui.
  • ora 17: piept de pui la rotisor cu ketchup light.
  • ora 20: 1 baton de ciocolata cu inima de Caramel ( pentru ca imi era pofta de dulce, nu imi era foame)
In timpul zilei am mancat cateva bomboane fara zahar, am baut doar 1 L de apa si aproape 2 L de Cola Zero. Cum incepe week-endul cum incep sa ma prostesc, in sensul ca nu mai beau apa , ci doar Cola.

Initial nu am crezut ca o sa-mi placa batoanele extra dark pentru ca mie nu-mi place ciocolata amara, dar m-am inselat. Nu sunt amare deloc, doar ca se simte putin mai pronuntat gustul de cacao. Pana acum preferatele mele erau cele cu inima de caramel, acum nu mai stiu. Cele 2 arome: caramel si extra dark sunt la razboi. Sa vedem cine castiga.

Am mers si azi 4 statii de tramvai pe jos pentru ca a fost soare si am scapat mai devreme de la birou.  Alta forma de miscare nu am facut.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu