Jurnal de dieta ( 7 )

Uite ca a trecut si ultima zi din provocarea mea. Adica ultima zi in care o sa scriu ce-am mancat  pas cu pas, ca la dieta nu renunt. Cred ca v-ati dat seama din postarile anterioare ce si cum mananc. Incerc sa am o dieta variata astfel incat sa nu ma plictisesc, iar pofta de dulce mi-o satisfac cu produsele Gerlineea, care sunt fie gustari, fie o masa propriu zisa.
Programul pe ziua de azi a fost urmatorul:
  • ora 8: quiche cu carne de pui (un fel de placinta cu carne)
  • ora 12: 2 batoabe de ciocolata: unul cu inima de cocos si unul cu ciocolata simplu
  • ora 16: 3 biscuiti Gerlineea cu vanilie si lamaie
  • ora 17:30 : 6 biscuiti Gerlineea (imi ajungeam doar 3, dar de nervi ca am stat peste program am rontait extra)
  • ora 20: supa de pui, iar la desert ruladat dietetica ( gasiti reteta aici )
Pentru ca am plecat cu o ora mai tarziu de la birou, nu am mai mers pe jos cat aveam in plan azi dimineata, asa ca in loc de 4 statii pe jos, am facut doar una. Buna si aia, decat deloc ....

 Astept sa vad maine rezultatul pe cantar si va tin la curent.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu