Jurnal de dieta ( 1 )

De cativa ani ma cantaresc in fiecare dimineata, indiferent daca tin dieta sau nu, daca e zi de munca sau week-end, vara sau iarna. Nu  mai e o actiune constienta, a devenit reflex. Cum beau apa dimineata pe stomacul gol, asa ma si urc pe cantar. 

Azi dimineata o zi obisnuita... 62.4 kg, aceeasi greutate pe care o am de o saptamana; in ultimele 2 luni am slabit vreo 4 kg cu un regim personalizat de mine pentru mine, un fel de Dukan mai lejer. 

Stiam ca pe miercuri trebuie sa primesc un pachet cu bunatati de la Gerlineea , dar surpriza: l-am primit azi.
 In poza nu sunt toate produsele pe care le-am primit (am avut o geanta mica azi dupa mine, restul sunt la birou, dar maine imi iau traista dupa mine!), sunt doar cateva plicuri de praf de ciocolata si pachetele de testare.

 Nu aveam in plan sa ma apuc de dieta, dar parca a fost un semn ca l-am primit in prima zi a lunii. Mi-am dat seama ca am mancat cat de cat dietetic azi: briose aperitiv ( gasiti reteta aici )  si la pranz un mix de legume mexicane cu carne de pui, asa ca am hotarat sa inlocuiesc cina cu un substitut de masa Gerlineea si anume 2 batoane cu caramel


Nu am poza cu ele pentru ca mi-a fost atat de foame cand ma intorceam de la birou incat le-am mancat pe strada :))) Imi place foarte mult gustul de caramel si chiar sunt satioase, 2 batoane tin de foame. Am luat micul dejun la ora 8:30, pranzul la 12 si cina in jur de 18. Pe la ora 14 am mancat 2 bomboane cu indulcitor, iar acum in timp ce scriu acest articol (ora 20) mananc un pachetel de biscuiti (3 bucatele) cu lamaie si vanilie. Sper sa rezist, sa nu mai mananc nimic pe ziua de azi. Am baut cam 1,5 L apa (printre care si un ceai verde) si din pacate 1 L de Cola Zero. Stiu ca nu e bun, dar nu ma pot abtine.

 De sport nu am chef sa ma apuc, dar azi am mers pe jos, pe tocuri, destul de mult, asa ca nu mai am vlaga si de altceva. Consider ca aceasta a fost miscarea mea :))))

Cam asta a fost prima mea zi de dieta. Cum vi se pare? Usor, greu? Aveti vreo recomandare pentru mine? Astept incurajari :) 




5 comentarii:

  1. Bafta, sa te tii ! EU nu am tinut niciodata dieta :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa fie! Tu esti o norocoasa , cu ale tale 50 de kg, daca ai si atat :))) Eu schimb regimul de la o zi la alta, citesc despre una, imi place alta si ajung sa tin complet altceva :D

    RăspundețiȘtergere
  3. cat??????? gata, nu mai vorbesc cu tine :)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt asa gustoase ca nici nu poti tine dieta cu ele :)))

    RăspundețiȘtergere