Mobilier de pe StejarMasiv.ro

Sunt obsedata de curatanie. Implicit de lucruri organizate. Vreau  sa stiu orice obiect unde e, in orice moment, fie ca e articol de imbracaminte, un fard sau un instrumemt de taiat legume, asa ca in capul listei mele de cumparaturi se afla un organizator pentru obiecte de cosmetice si in acelasi timp pentru  haine. Va intrebati oare cum pot sa pastrez hainele si cosmeticele in acelasi loc? E simplu. Intr-un dresor de acest gen: 
Modelul nu e finisat: imi pot alege eu culoarea si manerele pe care mi le doresc. In acest moment oscilez intre un alb si un roz prafuit, iar pentru manere alama patinata.

Inca stau cu chirie, dar asta nu ma impiedica sa-mi cumpar diverse obiecte de mobilier. Prefer sa colectionez lucruri "adevarate" pentru viitoarea mea casa, din lemn masiv. Stiu ca acum e la moda aspectul minimalist, mobilierul din pal, dar mie mi se pare ca arata ieftin!

Deja stiu si ce o sa pun in el. Nu l-am cumparat inca, dar vizualizez mental continutul! Pe primul rand de sus, am nevoie de cate un sertar pentru colectiile mele de : sticlute de oja, creme de ingrijire a fetei si corpului, produse pentru demachiere, farduri/blush/fond de ten/creioane/rimel, rujuri&lip glos, pensule de machiaj. Da, am atat de multe incat imi trebuie un sertar pentru fiecare. Acum am cate un cos de produse pentru fiecare, dar nu mai vreau sa le vad pe comoda/birou pentru ca nu-mi place aspectul fizic, vreau sa am mai mult spatiu liber (sa pun mai degraba o vaza cu flori) si nu in ultimul rand pentru ca se pune praful imediat. Mai bine sa fie intr-un sertar, sa-l deschid cand am nevoie. Economie de timp, nu? Cui ii place sa faca curatenie? Mie nu :)
 Urmatorul rand cu 4 sertare este destinat lenjeriei intime si curelelor. Momentan am un organizator de  plastic (cu 4 sertare) cumparat din vremea studentiei, cand se cunoastea lipsa de fonduri. Abia astept sa scap de el!
Randul al treilea de sus in jos este pentru tricouri, maieuri si malete. Iar ultimul pentru camasi si bluzite. 
  Arata bine, nu?




2 comentarii:

  1. Cand voi avea casuta mea neaparat voi avea un asmenea obiect de mobilier ! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe langa faptul ca e foarte util, arata si foarte bine. Deja imi imaginez oglinda de deasupra lui, cateva poze inramate si o vaza cu flori pe un colt :)

    RăspundețiȘtergere