Unghiutele mele ( 2 )

Saptamana aceasta am testat oja Flormar din gama Passionate dots, numarul 245 sau PD01, nu stiu exact care din cele 2 variante reprezinta numele ojei,  sticluta pe care am primit-o cadou la un concurs pe facebook (am scris mai multe aici despre premiul castigat).
Este o oja mata cu textura nisipoasa, cu mici iesiri in relief si particule de sclipici. Imagineaza-ti ca iti faci unghiile pe plaja si  cineva arunca cu nisip pe tine :) Cateva particule de nisip se lipesc de unghiile tale proaspat facute si hop, ai model pe unghii. Cam asa ceva cu oja asta. Primele zile, simteam textura nisipoasa cand atingeam cu mana unghiile :)))) Apoi s-a uniformizat si nu am mai simtit "nisipul". Probabil am spalat prea multe vase!

Culoare imi place foarte mult: un roz aprins.  Pozele de ma jos sunt facute cu blitz.


 Culoarea adevarata a unghiilor este cea care apare in pozele cu blitz. In pozele fara blitz se vede aiurea, probabil pentru ca am facut pozele noaptea si nu aveam lumina naturala in camera.
Poze fara blitz:

Oja rezista bine pe unghii. Dupa 5 zile a inceput putin pe marginea unghiei sa sara, dar nu e vizibil grav fata de altele. Sa va si arat:

Degetul aratator, de la ambele maini, este "stricat mai mult" din vina mea, pentru ca l-am folosit asta seara pe post de ata dentara :))

Am uitat sa va zic ca am aplicat oja intr-un singur strat. Am incercat si cu 2, dar nu mi-a placut aspectul: unghia prea incarcata, adica prea nisipoasa. Nu am folosit top coat.

Pe scurt: imi place culoarea, imi place textura nisipoasa, dar intr-un singur strat, rezista destul de mult si are un pret accesibil.

Voua va plac ojele cu textura? Daca da, ce nuanta si de la ce firma?

2 comentarii:

  1. Foarte interesanta ideea de oja "nisipoasa" :D <3 SI imi place tare mult nuanta! E asa vie cum imi place si mie :)

    RăspundețiȘtergere