Farmasi Nr. 77 - Review

Pentru aceasta saptamana am vrut sa port o culoare deschisa, vesela si am ales oja Farmasi nr. 77 care este un mov inchis si un glitter cu stelute prin el de la Color Cosmetic nr. 147.

Farmasi nr. 77 este un mov pruna, o culoare care mie mi se pare ca alungeste mana chiar daca ai unghiile scurte.

Am mai purtat aceasta culoare pe unghii (cititi aici ) si rezista destul de bine pe unghii, aproximativ 5 zile fara reparatii.


Glitter-ul l-am cumparat de la un magazin din interiorul metroului pentru ca mi-au placut stelutele din el. Mai are buline aurii si negre prin el. Dar este o mare dezamagire. Lacul este prea lichid, bulinele nu se prind de pensula, trebuie sa le "pescuiesti" din sticla. Cu greu am reusit sa nimeresc 2 stelute. Mai aveam putin si aruncam sticluta pe geam de nervi. Nu stiu daca o sa o mai folosesc vreodata. 
.

Saptamana trecuta am fost la cumparaturi si mi-am luat baza nr. 924 de la Flormar: Optical Whitener .

Apoi am aplicat cu greu nuanta 77 de la Farmasi. Cand am folosit oja fara baza nu am avut probleme cu aplicarea: s-a intins frumos si uniform. Acum m-am chinuit putin. Primul start arata oribil. Cu al doilea am rezolvat problema, dar am dat de alta  : din mov a devenit mov grena. E o culoare frumoasa, dar nu ce aveam eu in gand.

Am terminat cu un strat de glitter.
Am pus cate o steluta pe inelar. Vroiam mai multe, dar atat am reusit sa pescuiesc :))

Pozele sunt facute la cateva minute dupa aplicarea ojei, intre timp am scapat de urmele de pe cuticule.

Va place rezultatul? Aveti si voi aceasta nuanta? Va tenteaza?



9 comentarii:

  1. groaznic.. puteai macar sa-ti stergi surplusul de oja de langa unghii :|

    RăspundețiȘtergere
  2. culoarea e frumoasa, dar pe viitor incearca sa stergi excesul si sa faci poze la lumina naturala, se vad muuult mai bine culorile :)
    Succes pe mai incolo.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru a te descurca mai usor cu glitterul, varsa putin din sticluta pe un buretel si culege de acolo stelutele. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Incearca sa pilesti unghiile pe margine, pentru a nu mai avea aspect de lopatica, sa nu fie mai late la varf decat la baza. Oja este frumoasa , iar in legatura cu glitterul , asa se intampla de obicei cu acestea ieftine cu care crezi ca ai dat lovitura. Am patit si eu :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Am un "creion" pentru sters excesul de oja, doar ca l-am folosit dupa ce am facut pozele. Mereu astept sa se usuce complet oja inainte sa-l folosesc,altfel stric tot, iar pozele sunt facute imediat ca sa stau linistita sa se usuce si sa nu le stric iar :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu imi pilesc unghiile deloc, nu-mi place senzatia. Ma simt ca si cum as fi la dentist si aud freza :)) Folosesc pila doar in caz de unghie care agata si nici atunci mereu, prefer sa le tai. Mereu am zis ca nu mai cumpar chestii(oje/glitter,uneori si farduri) ieftine, dar cand le vad asa dragalase nu pot rezista.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ideea, o sa incerc. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere