Un nou brand marca Oriflame: The One!

Exista cineva care nu a auzit de produsele Oriflame pana acum? Nu cred! Pana si vecina mea (de 67 de ani) de la "tara" are produse Oriflame. Eu am auzit destul de tarziu de aceste produse, prin anul 2000, la 5 ani de la lansarea lor pe piata romaneasca, dar zic eu "better late than never". 
De atunci, am avut mereu produse Oriflame in arsenalul meu de infrumusetare. Recunosc totusi ca in ultimul timp nu am mai cumparat asa de des aceste produse. De ce? Nu pentru ca m-au dezamagit, ci pentru ca am vrut sa experimentez mai multe marci, sa vad si altceva, sa nu ma plafonez. Bineinteles ca am cumparat si produse care nu mi-au placut ( de exemplu acum am un gel exfoliant pe care nu o sa-l recumpar cu toate ca e bun si isi face treaba, dar nu imi place mirosul)  sau produse de machiaj care nu au avut 100% culoarea din catalog. Asta nu inseamna ca nu au fost bune, doar ca eu asteptam altceva. Mai pe scurt am vrut sa zic ca am incercat o gramada de produse, unele mi-au placut, altele nu, iar cum am aflat despre noul brand de machiaj The One am vrut sa incerc aceste produse, asa ca m-am inscris si eu in campania "The One Collective". Sper sa fiu selectata :) Daca ai si tu un blog te poti inscrie aici.

 
  Gama The One este impartita in 3 categorii:
  • Frumusete de zi cu zi
  • Mega Impact
  • Ultra rezistenta
 Eu imi doresc cate putin din ce promite fiecare categorie: vreau un produs pe care sa-l folosesc zilnic, dar care sa nu-mi incarce fata, sa fie cat mai natural, vreau ceva care sa aibe un impact notabil asupra celor din jur, dar fara sa par o paiata si nu in ultimul rand vreau un produs rezistent, sa nu stau toata ziua sa il reaplic. Din aceste motive vreau sa incerc "The One".

Voi ati incercat produse din aceasta gama? Daca da, ce anume? V-au placut? Ce imi recomandati? Care este produsul vostru preferat de la Oriflame?


2 comentarii:

  1. Sunt super bune produsele de la oriflame ! Abia astept sa le incerc ! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. buna sunt superbe produsele de la oriflame folosesc cateva produse cu fetele mele

    RăspundețiȘtergere