Jurnal de dieta ( 5,6 )

In week-end nu am avut timp sa scriu. Sambata am fost pe drumuri aproape toata ziua, iar duminica am preferat sa lenevesc: m-am uitat la filme, desene, am citit o carte. Nu mai stiu exact ce am mancat, dar am respectat regulile mele: fara paine, o zi proteina, o zi proteina cu leguma, fara dulciuri, prajeli si grasime si cel mai importanta in loc de pranz, am mancat batoane de cicolata Gerlineea.

Sambata am mancat batoane de ciocolata 



Duminica am ales batoane de ciocolata cu inima de cocos. Nu am apucat sa fac poze pentru ca imi era prea foame, plus ca eram tolanita in pat, ma uitam la un film. Nici nu mi-am lua ochii de la ecran in imp ce mancam.

Spre surprinderea mea, nu mi-au prea placut cele de ciocolata, nu am idee de ce. Mi s-au parut cam uscate. In schimb, cele cu inima de cocos sunt foarte bune. 

In rest am mancat carne de pui, pizza cu ton ,paste konjac si ceva legume. Ca de obicei, am baut mai mult Cola decat apa si nici vorba de miscare. 

Azi dimineata, am avut o surpriza foarte placuta pe cantar: am scazut sub 62!




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu