3 comenzi OASAP intr-o luna

Ce fac eu cand ma plictisesc la birou? Ma uit pe net dupa trente. Luna asta am cazut in pacat de mai multe ori., nu numai la Oasap. Am avut si ceva credit primit cadou de la OASAP, au fost si reduceri, a cotizat si mamii, am dat si eu banuti si pana la urma am dat 3 comenzi :))
Curioase sa vedeti ce mi-am comandat? Eu abia astept sa le primesc. Inainte primeam comenzile in 2 saptamani, acum am vazut ca intarzie cu livrarile.
In 2 zile se face o luna de cand am comandat bluzitele astea doua.
Am vrut sa imi iau ceva pe verde, dar nu mai aveau pe stoc modelul pe care mi-l doream. Am ales rosu pana la urma.
La ultima comanda aveau verde pe stoc, dar mi s-a pus pata pe galben :)))
Inainte era transportul gratuit, acum este gratuit doar la comenzile de minim 50$. Cele 2 bluzite costa impreuna 45$ si trebuia sa platesc 4,6 transportul. Asa ca am luat maieul ca sa ajung la 50 de dolari si sa am transport gratuit.  Daca luam doar bluzitele plateam in total 49,6$ cu transport, asa am platit 52$ cu transport gratuit, dar am 3 produse. Mai convenabil asa, nu?

Azi dimineata am primit pe email alta oferta cu reduceri de la OASAP: iar am vazut cateva hainute care imi plac si ma cam mananca mana. Puteti vedea ofertele aici.

Au hainute si de vara si de iarna la reducere, iar la cat de multe optiuni sunt pe site, se gaseste cate ceva pe gustul fiecaruia cred eu. Spor la cumparaturi!




3 comentarii:

  1. Ce misto sunt!!!


    Vreau sa stiu si eu cum merge colaboarrea cu Oasap, mai exact ce treb sa faci? :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nicoleta Alexandra8 noiembrie 2014 la 20:37

    Cat de dragute sunt pulovarasele! <3

    RăspundețiȘtergere