XXL Double Pencil number 06

Ultimul meu moft in materie de ruj este culoarea mov. Cred ca am 3 nuante de ruj mov, cumparate recent si un creion multifunctional, pe post de eyeliner, fard, lip liner si ruj.
Azi vreau sa va povestesc despre creion. Face parte din produsele alese pentru experimentul meu Finish 6  by Christmas
Ce culoare credeti ca ma avantajeaza pe buze din cele doua? Ghiceste cineva? .... raspunsul corect e nuanta mai inchisa la culoare. Nu imi sta bine deloc cu mov deschis pe buze :( Imi place sa vad la alte fete, dar pe mine nu ma prinde. In schimb, cel inchis, e super. 
 Am cumparat creionul XXL Double Pencil nuanta 06 de la un magazin de cartier si am dat 11 lei pe el. Aveau mai multe nuante disponibile, dar cum nu mai auzisem de aceasta firma am zis sa iau unul sa vad cum e. Pana m-am trezit eu ca imi place si mai vreau si altele, nu l-am mai gasit la magazin si nici nu l-am mai vazut de atunci in alta parte.
Se aplica usor, nu curge peste conturul buzelor, este o culoare mata, care rezista 5-6 ore, chiar daca mananci. La sfarsitul zilei, (daca nu folosesc altceva intre timp) ramane doar conturul buzelor. Usuca usor buzele, dar m-am invatat sa folosesc un balsam de buze incolor inainte cu cateva minute de aplicare pentru a le hidrata putin. 
Am folosit acest creion si pe post de eyeliner si fard, rezista pe pleoape 6-8 ore, fara sa piarda din intensitate culoarea, dar prefer varianta ruj si las culoarea mov deschis pentru ochi. In pozele acestea am folosit ambele culori pentru machiajul ochilor, dar din pacate nu se observa.

Va place culoarea? Ce nuanta de ruj folositi cel mai mult in aceasta perioada? 




2 comentarii: